|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-07-20, 17:19 | #31 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
Rätta mig om jag har fel nu men vinstprocenten är väl irrelevant här då du inte flatbettar?
|
2011-07-20, 17:27 | #32 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Kommer flatbetta tills dess att toppspelen går såpass bra att jag kan lägga in de spelen till lägre unit som jag känner är mindre EV+.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2011-07-20, 18:11 | #33 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
Ok det ändrar ju förutsättningarna markant, hur som helst inget är omöjligt!
Lycka till... |
2011-07-21, 01:21 | #34 |
Varför inte bokföra spelen i bägge sheeten ? Gb tex hade ju sina helgspel i ett separat sheet samtidigt som han bokförde dem i sitt vanliga. Tar inte mer än några sekunder att lägga in spelet i ett extra sheet
2011-07-22, 14:47 | #35 |
2011-05-25 01:05 MLB Rygg@Pittsburgh Pirates vs Atlanta Braves ÖVER Ö 7.0 FT 4 1.926 Levande
Denna match är inte rättad än? Är det en vinst eller förlust? Kan ju påverka sheetets ROI nämnvärt. |
|
2011-07-22, 14:52 | #36 |
|
Förlust är den. Och jag kan tänka mig den blivit till efter att spreadsheetet "hoppat till" när jag skulle rättat ett annat spel. Ändrar till det rätta nu; förlust dvs. 4-2 slutade den för övrigt.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2011-07-22, 15:15 | #37 |
|
|
2011-07-22, 17:31 | #38 |
Fråga: 2011-05-29 21:05 Texas Rangers vs Kansas City Royals UNDER
Gick inte den över? I övrigt anser jag du kan få stänga och öppna hur många sheets du vill. |
|
2011-07-22, 17:33 | #39 |
|
Hmm, jo det gjorde den. Rättade den nu långt senare och valde fel dag. Bra att nån har koll i alla fall. Meh
|
2012-03-28, 11:08 | #40 |
Dags att dra igång bloggen igen ?
Hur ser de ut med årets upplaga? Har du mer tid iår eller man ska hålla sig borta från ryggningar ?
2012-03-28, 11:10 | #41 | |
|
Citat:
Kommer nog ha lite mindre tid än förra säsongen t.o.m, men det återstår att se. Återkommer med en seriös dagbok om mina aktiviteter visar sig ta mindre tid än förväntat.
|
|
2012-03-28, 18:40 | #42 | |
Citat:
Du måste ju ha gått igenom Soi Cowboy, Nana etc för länge sedan... Fan vad gott det vore med en Sangsom o Coke just nu.... |
||
2012-03-29, 00:04 | #43 |
Då hoppas jag att du håller på att sätta dig in i thaiboxning på plats och börjar reka sporten! Signera varje rek med "Sharps egna utsände på plats", basebollen kan du köra parallellt