|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-05-01, 16:11 | #1 | |||||||||||||||||||||
LL Cool J is hard as hell.
|
Cards får en andra chans...
Det råder allt annat än harmoni i Braves nu och trots att Cardinals gjorde en av sina sämre matcher igår lyckades de i grevens tid plocka fram krutet i slagträna för att segla om dem i 9th of vinna med 3-2. Dagens match ska för Braves pitchas av dont-drink-and-drive Lowe som inte nog med att han har annat att tänka dessutom inte vunnit mot Cardinals på 4 år (1-7, 6.84 ERA totalt). Cardinals har också den högsta BA'n mot Lowe av alla lag så räkna med att han kommer få det tufft. Med gårdagen i minne och med Garcia på mounden som är en bättre pitcher än Westbrook blir det ML istället för TTL för dagen. En tidig prop också:
Har inte spelat på props tidigare eftersom Pinny inte erbjudit dem så rygga sparsamt. Edit: Dagens sista spel:
Texas ställer idag upp med Harrison som efter en dålig start senast ska försöka komma tillbaka till den standarden han hade innan (4 QS). A's Gio är å andra sidan inte mycket att hoppas på och hans senaste två starter har han gett upp 8 runs och 16 hits på 11 innings. Rangers älskar att möta lefties och kommer förmodligen att kötta upp Gio tillräckligt bra för att vara värda 4u på så gott som pick-em-odds.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1), performance (+1), GianniAgnelli (+10), tompa87 (+3), velpelle (+3), Rejs (+1) |
|||||||||||||||||||||
2011-05-01, 17:37 | #2 |
Ryggas! Hoppas den sitter
2011-05-01, 19:39 | #4 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Oakland droppar, kan nog vänta ett tag med att haka på
|
2011-05-01, 20:28 | #5 |
Sharpest
|
OT RENSAT. Här diskuteras Boone's spel och inget annat.
Varning tilldelad till NHL Gambler. Har du synpunkter på en moderators handling så tar du det i Feedback avdelningen eller i PM med den moderatorn som handlade. /MOD |
2011-05-01, 21:32 | #6 |
Lirat ett spel, hoppas på pos- resultat !