|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-04-30, 16:34 | #1 | |||||||
LL Cool J is hard as hell.
|
Spel på Cards-Braves.
Började lyckligtvis med en vinst och tänkte fortsätta även idag.
Spelet är alltså TEAM TOTAL ÖVER 3.5 på St Louis Cardinals, det vill säga att så länge Cards själva gör 4 runs eller fler blir det vinst. Efter noga övervägande på om jag skulle spela Cards ML eller Cards TT så blev det till slut TT eftersom jag inte kan förmå lita på deras starting pitcher Westbrook trots sin senaste quality start. Denna reken baseras till stor del på att Cardinals är ett av ligans bästa bortalag (.348 BA och 7.8 RPG senaste 12 borta) och nu med flera spelare heta nog att panga in 4 runs på egen hand (Molina, Theriot, Freese, Holiday och framförallt Berkman som alla haft en batting average på .300+ senaste 7 dagarna). Då har de dessutom lite sparkapital i form av en viss Albert Pujols som efter en dålig inledning nu börjat hitta tillbaka till 2010 års form. De har inte stött på Braves pitcher Beachy ännu, men trots att batters brukar prestera sämre första gången de möter en pitcher skulle jag tro han inte klarar av denna heta offensiven och dessutom går han i snitt 6 innings per game och skulle han nu bara släppa till 3 runs är jag övertygad om att Cards fixar in den sista run vi behöver mot Atlantas högst ordinära bullpen. BOL Kanske kommer ett spel senare ikväll beroende på vart en lina hamnar.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
GianniAgnelli (+10) |
|||||||
2011-04-30, 16:53 | #2 |
Bah, synd att spelet inte finns på bet365 :(
Tycker du det är värt en mindre slant på Cards ML istället?
2011-04-30, 17:16 | #3 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
Mången tack Boone.....
Med tanke hur det såg ut i natt mellan dessa 2 lag är det inte så mycket att fundera på. |
|