![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() NBA 10/4
Huge game in Miami tonight.
Och jag har so far hittat,enligt mig i allafall ett intressant lir; Points total; Bibby vs Kristic @ 2.70 Unibet 1 u Två spelare som jag absolut inte gillar,men wtf.Bibby kan ju om han har en bra kväll skjuta treor,det vet vi.Kristic tror jag tidigt kommer hamna i foulnöd,när the big three attackerar in the paint.Nenad hade en bra kväll senast med 17 poäng,men det var mot Wizards.Innan den matchen hade han sedan den 11 Mars snittat 7 poäng per match. Well boys,if you have something you all know the score.Which is; Shoot boys ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Gillar Pacers med Knicks utan Mr Stat. For the rest of the games,fuck it!
Pacers -2.5 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6813Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]()
Keepin' it real, eh boys
![]() Playoffs snart, spara krutet
![]() |
#4 |
![]()
Fyller på med;
K.Garnett över 23,5 pts+rbs @ 1.85 Betsson ( ![]() 2 u KG står när dom andra faller!!! Pistons ML @ 2.05 Bet365 2 u Pistons verkar vilja avsluta den hemska säsongen på ett snyggt sätt.Tycker dom har så mycket mer scoring options än stukade Bobs.Plus mycket duktige Monroe. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
AWESOME