Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 21/3 (https://www.sharps.se/forums/basket/7074-nba-21-3-a/)

Overkill 2011-03-21 22:06

NBA 21/3

Only for tha Sharp$! :D

Skämt åsido, tänkte börja kika över nattens card nu. Återkommer om något 30min or so.

MrKoreander 2011-03-21 22:16

please....:innocent:

MrHansson 2011-03-21 22:26

lite :offtopic: nu men, är de någon som ligger inne med en bra stream sida till NBA, har tyvär inte NBA league pass just nu! :/ tacksam för alla svar! :)

hoop 2011-03-21 22:29

www.myp2p.eu :thumbup:

Overkill 2011-03-21 22:31

Alltså, fy fan. Har leanat under i Knicks/Celts hela dagen, när jag kom hem efter jobbet runt 17:30 så glömde jag av att sondera terrängen på just det spelet.

Ser nu att totalen sjunkit, men börjar gå uppåt igen. Hade jag gjort som jag tänkt, så hade jag suttit med u200.5 på den inatt, förhoppningsvis kanske den kan hoppa upp dit tids nog innan gametime.

198.5 at the moment.

Återkommer om den om totalen hoppar uppåt.

fondell 2011-03-21 22:42

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 114407)
Alltså, fy fan. Har leanat under i Knicks/Celts hela dagen, när jag kom hem efter jobbet runt 17:30 så glömde jag av att sondera terrängen på just det spelet.

Ser nu att totalen sjunkit, men börjar gå uppåt igen. Hade jag gjort som jag tänkt, så hade jag suttit med u200.5 på den inatt, förhoppningsvis kanske den kan hoppa upp dit tids nog innan gametime.

198.5 at the moment.

Återkommer om den om totalen hoppar uppåt.

Har också leanat under, men frågan är om linan inte är låg. Hade man fått tag i 200.5 som du hade haft innan så hade jag nog tryckt.

Tror på pacers -3.5, har aldrig gillar nets riktigt. Att folk trodde att de var på gång pga av 5-matchers streaken... Kom igen, två av de matcherna var ju för fan OT-vinster mot kasst motstånd, även vinster mot Craptors och Warriors. Var nog bara Boston vinsten som var lite imponerande, men luktar det trap???

Vill bara få fram också att jag har aldrig varit bra på att motivera, så ta den inte allt för seriöst. Ville bara avreagera mig:innocent:

Vlad 2011-03-21 22:46

Leanade under i både Knicks Bulls och Nuggets men antagligen 1-2 där så skitsamma.

Pacers -0.5 2Q
Jazz +8
Jazz ML@4.22
Magic ML 1Q Grizzlies ML 1Q Bulls ML 1Q Parlay @2.42

Might hit something sometime,BOL :)

Overkill 2011-03-21 23:03

Ogiltigt spel-ID: 329218

Har denna runt 209 tops, båda lagen har ett snitt bakåt på över 100 men Nuggies är rätt ok hemma med 101ppg bakåt (tror dock inte de släpper så mycket mot Craptors som snittar 98ppg framåt borta) och kan spela D om de bara vill.

Garderar mig lite mot en OT och kniper endast regular.

Ska vi säga Nuggies 108/99?

Såvida inte Knicks/Celts-totalen hoppar upp till at least 200 så får den vara och då blir detta nattens enda, 25min kvar att vänta.

Leehr 2011-03-21 23:08

Vågar inte pilla i underspelet knicks-celts. Har känslan av att knicks kan va rätt taggad från gårdagens skitmatch. Och även om boston har ett awesome försvar så vet man aldrig med knicks. Sitter skotten kan det rinna iväg ändå.

fondell 2011-03-21 23:08

Hänger även på Vlad @ utah +8.

Kanske även blir perfas totalspel, antingen det eller 12.5+ på toronto. Inte bestämt mig än..

edit; Blev i sista stund magic :)

Overkill 2011-03-21 23:09

Citat:

Ursprungligen postat av hawkztr (Inlägg 114416)
Vågar inte pilla i underspelet knicks-celts. Har känslan av att knicks kan va rätt taggad från gårdagens skitmatch. Och även om boston har ett awesome försvar så vet man aldrig med knicks. Sitter skotten kan det rinna iväg ändå.

Må så vara, men till trots. 200 i en match som involverar ligans i särklass bästa defence, nä det känns lite väl högt. ;)

Hur som, det trevliga med ett spelforum är att vi alla har olika synsätt på saker och ting. Diskussioner uppstår, älskar det. :D

Overkill 2011-03-21 23:35

Ogiltigt spel-ID: 329243

Totalen gick upp till 199, köpte ytterligare en poäng hos Bet365. Fair enough med 200, nu kör vi in denna och Nuggies/Craptors under i kaklet inatt.

Vlad 2011-03-22 00:13

Grangers sista 3:a in and out och fuckad på 2Q spelet med hooken,oväntat.

De goda nyheterna för er med Pacers game är att de har spelat som skit hela 1st Half och är bara under med 4. Danny Granger 1-9 FG och om han bara sätter lite skott kommer Pacers täcka utan problem.

marling 2011-03-22 00:42

livespelat HT/FT:

Nets/ Pacers till 2,90 odds

mvh

Vlad 2011-03-22 01:13

Citat:

Ursprungligen postat av marling (Inlägg 114426)
livespelat HT/FT:

Nets/ Pacers till 2,90 odds

mvh

Du livespelade HT/FT när matchen var inne i 3Q och Pacers ledde med 10? Great Success :thumbup:

Devin Harris skadad efter 3min,det var lite otur. Grizz med 12 i HT och känns som Jazz får svårt täcka +8 ens,får hoppas vakna upp till en mirakelvändning.

marling 2011-03-22 01:17

Nix.
När 8 min återstod av Q2 och Nets ledde med 10p.

Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat
1 NJ Nets - IND Pacers IND Pacers @ NJ Nets
(Halvtid/Fulltid) 22/03/2011 Ingen 2.90 Levande

There we go! :)

Mvh

Leehr 2011-03-22 01:35

Tack du

Vlad 2011-03-22 01:41

Citat:

Ursprungligen postat av marling (Inlägg 114428)
Nix.

Mvh

Undrade mer varför du valde att posta det när 3:e Quartern pågick inte när du la spelet. Verkar lite smått onödigt att posta det när Pacers redan hade vänt så ingen kunde rygga ditt spel :)

mackyyy 2011-03-22 01:42

Citat:

Ursprungligen postat av marling (Inlägg 114428)
Nix.

Mvh

Då är det väl bättre att inte skriva något alls. Stor risk att man klassas som tomte annars, och framförallt när laget har vänt och plötsligt är +10 upp...

Vlad 2011-03-22 01:43

Citat:

Ursprungligen postat av hawkztr (Inlägg 114429)
Tack du

Såg vad det stod först ;)

Pacers ganska nära att sumpa spreaden :D

Vlad 2011-03-22 01:46

Citat:

Ursprungligen postat av mackyyy (Inlägg 114432)
Då är det väl bättre att inte skriva något alls. Stor risk att man klassas som tomte annars, och framförallt när laget har vänt och plötsligt är +10 upp...

Du kan ha en poäng där Mack ;)

Jazz under med 20 nu,verkligen dags att ge upp kampen :sleep:

Leehr 2011-03-22 01:50

Thank God it was Collison! 9/9 FTM. Vore ju ingen direkt skräll om han missat sista... =DDD

mackyyy 2011-03-22 01:51

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 114435)
Du kan ha en poäng där Mack ;)

Jazz under med 20 nu,verkligen dags att ge upp kampen :sleep:

15 efter 3q, inte ge upp så lätt ;)

PS: Lirade Knicks/Celtics HT/FT i HT till 4 gånger :drunk::ful: DS

Leehr 2011-03-22 01:56

Btw, går det att byta namn på Sharps? En polare som gjorde kontot och valde ett oerhört cheezy namn. Kanske går att bli tagen på lite större allvar om man inte har ett namn med "ztr" i :idiot:

marling 2011-03-22 02:14

Oj vad mycket snack det blev pga den posten.
Tro det eller ej, så hade jag ingen aning om att pacers ledde/ stod i matchen när jag postade.

Mvh

Lazlo 2011-03-22 03:07

Macky, Det är lätt att klassas som "tomte" när man också är en "tomte"...

Marling, skriv aldrig mer vad du livespelat eller vad du spelat i efterhand så slipper du blir nergraderad till "schimpans" från "tomte", du är farligt nära nu efter först det strålande inlägget om hur välvalda picks du hade med 149% ROI efter 9 spel som någon till och med haft så roligt åt så han har det i sin signatur och så dagens pinsamma glorifieringsförsök. Självklart visste du vad det stod i matchen då du skrev eftersom du hade aldrig postat att du spelat Nets/Pacers om det visat sig att Nets dragit ifrån och ledde med 20 poäng i 3:e quartern när du skrev det!

Sluta skriv MVH i varje inlägg för i helvete, det är ingen jävla brevkonversation!

hawkztr, det går att byta namn, be bara nån admin så fixar dem det!

Leehr 2011-03-22 03:50

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 114441)
Macky, Det är lätt att klassas som "tomte" när man också är en "tomte"...

Marling, skriv aldrig mer vad du livespelat eller vad du spelat i efterhand så slipper du blir nergraderad till "schimpans" från "tomte", du är farligt nära nu efter först det strålande inlägget om hur välvalda picks du hade med 149% ROI efter 9 spel som någon till och med haft så roligt åt så han har det i sin signatur och så dagens pinsamma glorifieringsförsök. Självklart visste du vad det stod i matchen då du skrev eftersom du hade aldrig postat att du spelat Nets/Pacers om det visat sig att Nets dragit ifrån och ledde med 20 poäng i 3:e quartern när du skrev det!

Sluta skriv MVH i varje inlägg för i helvete, det är ingen jävla brevkonversation!

hawkztr, det går att byta namn, be bara nån admin så fixar dem det!

Dagens/nattens/veckans/månadens största WORD mannen.:claps:

marling 2011-03-22 03:54

lazlo,

tro vad du vill. Sluta ta ut din ilska över dina spel i ditt inlägg mot personer.
"Självklart visste du vad det stod i matchen då du skrev eftersom du hade aldrig postat att du spelat"
Finn ett liv, allting handlar inte om att ha rätt i sina spel. Alla är inte som du.
Hade man kunnat igga personer så hade du varit det nu.
Har precis "nergraderat" dig till det lägsta steget; sosse.

Mvh

Lazlo 2011-03-22 04:13

Jag tror vad jag vill och talar om för dig vad jag tror och tycker också! Det här handlar inte om mina spel utan om dina. Jag skulle aldrig komma och säga i efterhand vilka "högoddsare" som jag livespelade in, det är så jävla fattigt så det finns inte. Tomtar som gör så talar aldrig om de 10 livespelen som de missade samma natt men vill gärna ha ett par klappar på axeln för att man lyckades hitta 1 vinnande spel. Det vore faktiskt intressant att höra vilket syfte du hade med att skriva det inlägget? Du ville väl helt enkelt ha lite credd för att du spelat på något fint, men tyvärr så blev det motsatt effekt då majoriteten här faktiskt inte är på en intellektuell dagis nivå!

Jag vet inte varför du blandar in "livet" i det här, vi är på sharps.se, Sveriges största spelforum, här handlar ALLT om spel, sen om jag har katt eller hund hör inte hit och vill du att man ska diskutera hur ens liv är mer än hur man spelar så tycker jag du bör söka dig någon annan stans.

Ja det är faktiskt synd att man inte kan ignorera vissa personer för då hade vi inte behövt läsa dina glorifieringsinlägg! Sosse - moderat, katt - hund, man - kvinna, återigen vad spelar det för roll? Försök lära dig hur livet fungerar på ett spelforum så kan vi hålla resten av livet för oss själva då det inte hör hit!

marling 2011-03-22 04:27

Att läsa men inte förstå, är inte att läsa.

Tillåt mig att småle :)

Mvh

fondell 2011-03-22 06:44

Citat:

Ursprungligen postat av marling (Inlägg 114443)
lazlo,

tro vad du vill. Sluta ta ut din ilska över dina spel i ditt inlägg mot personer.
"Självklart visste du vad det stod i matchen då du skrev eftersom du hade aldrig postat att du spelat"
Finn ett liv, allting handlar inte om att ha rätt i sina spel. Alla är inte som du.
Hade man kunnat igga personer så hade du varit det nu.

Mvh

Marling du är en tomte:ful:

Du har inte bidragit nba tråden mer än ilska när du har postat. Det säger nog mer om dig än oss.

För vad det är värt så är jag moderat.

Overkill 2011-03-22 07:20

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 114415)

Ogiltigt spel-ID: 329218

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 114420)

Ogiltigt spel-ID: 329243

Nämen, hallå hallå sexiga mini-sweeeeep! :ful: :cheers:

Lite medrigg i Nuggies som slutade med 213 efter 40 i 4Q.

Knicks/Celts slutade på 182 och det var väl inte helt oväntat att Celts plockade fram ligans bästa defence när det behövdes i 2H vid underläge med 14. ;)

Och för det andra, marling går ju bara från klarhet till klarhet. Vilken lirare! :popcorn:
Nu blir det att dra till jobbet, later!

MVH

marling 2011-03-22 18:29

"Du har inte bidragit nba tråden mer än ilska när du har postat. Det säger nog mer om dig än oss."

Säger väl mer om er då som blir förbannad över en post ;)

Inte ofta man ser sharps visa sådan ilska över en sådan liten sak, kvarstår vid att det beror på era dåliga spel under gårdagskvällen.

"För vad det är värt så är jag moderat"

Vad vill du säga med det? Jag s-kiter tyvärr i de

Mvh

Overkill 2011-03-22 18:36

Citat:

Ursprungligen postat av marling (Inlägg 114506)
"Du har inte bidragit nba tråden mer än ilska när du har postat. Det säger nog mer om dig än oss."

Inte ofta man ser sharps visa sådan ilska över en sådan liten sak, kvarstår vid att det beror på era dåliga spel under gårdagskvällen.

Skulle mer vilja påstå att det handlar om en oskriven regel på bettingforum, att spel postas inte, inte, inte (ska jag skriva det en gång till?) inte i efterhand på grund av många orsaker. Vilka dessa är? Ja, det tror jag absolut att du kan komma fram till på egen hand om du tänker till lite.

För övrigt, anser du själv att du bidragit med något specifikt till NBA-trådarna här på Sharps?

marling 2011-03-22 19:12

Som sagt visste jag inget om hur det låg till i matchen så det var ingen post av vad ni verkar tro "för att visa att man har rätt".

Vilket som instämmer jag med att poster icke bör läggas i efterhand, men då jag inte hade en avsikt att vilseleda på något sätt tycker jag bara det är roligt hur förbannade folk blir på detta forum pga en post.

"För övrigt, anser du själv att du bidragit med något specifikt till NBA-trådarna här på Sharps?"
Yes, de flesta av mina spel som jag har postat här på sharps har suttit. (och ja, pre-match).

Mvh

Vlad 2011-03-22 19:32

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 114441)

Harsh but fair :lol:

kingscania 2011-03-22 19:45

Man kan bara ÄLSKA dessa troll som förgyller forumet med sina roliga inlägg :D

MVH

Overkill 2011-03-22 19:55

Citat:

Ursprungligen postat av marling (Inlägg 114512)
Som sagt visste jag inget om hur det låg till i matchen så det var ingen post av vad ni verkar tro "för att visa att man har rätt".

Vilket som instämmer jag med att poster icke bör läggas i efterhand, men då jag inte hade en avsikt att vilseleda på något sätt tycker jag bara det är roligt hur förbannade folk blir på detta forum pga en post.

"För övrigt, anser du själv att du bidragit med något specifikt till NBA-trådarna här på Sharps?"
Yes, de flesta av mina spel som jag har postat här på sharps har suttit. (och ja, pre-match).

Mvh

Nu pratade jag specifikt om NBA-trådarna och ser man till ditt sheet så är du 1-2 på NBA-spel. Du påstår med andra ord att 3 spel är mycket och att sätta 33% är de "flesta" spelen? :)

Fortsatt stort lycka till.

MVH

fondell 2011-03-22 23:07

Citat:

Ursprungligen postat av marling (Inlägg 114506)

"För vad det är värt så är jag moderat"

Vad vill du säga med det? Jag s-kiter tyvärr i de

Mvh

Citat:

Tydligen så skiter du inte i folks politiska åsikter, eller vad syftade du annars med att påpeka att han hade "nedgraderat" sig till sosse?

Jisses, du postade efter. Skriver att du vinner hela tiden, men du bokför inte regelbundet.

Men man får ju inte glömma att du påminner oss när du postar dina spel? :lol:

Citat:

I mitt spreadsheet spelar jag enbart spel jag ser extremt stort spelvärde i. Därav mitt fina ROI på 149 % sedan starten.
Måste säga att 149 % är imponerande efter 9 matcher :claps:

marling 2011-03-22 23:31

"Nu pratade jag specifikt om NBA-trådarna och ser man till ditt sheet så är du 1-2 på NBA-spel. Du påstår med andra ord att 3 spel är mycket och att sätta 33% är de "flesta" spelen?"

Inte många spel (som du kanske ser) som jag lägger i mitt spreadsheet ;)

Fondell
Var iaf bättre än de flesta här på detta forum efter 9 matcher xD
Men jag gör detta väl till en utmaning.
Starta ett spredsheet idag, så får vi se hur du står om 9 matcher :)

Mvh