![]() |
NBA 5+6/3
Efter gårdagens motgångar så antar jag att de vanliga stammisarna inte är så pigga på att starta upp någon tråd inför kvällens/nattens matcher.Eftersom jag själv låg lågt med bettandet igår så tar jag tjuren vid hornen.
Har i den tidiga matchen (20:30) valt att spela; Nets vs Raptors över 204,5 @ 1.90 Expekt Andra matchen i London för de här lagen,såg matchen igår och noterade hur enkelt båda lagen hade att göra poäng.Matchen slutade som bekant 116-103 i Nets favör.Tror inte att det kommer se annorlunda ut ikväll utan räknar med liknade försvarssoft spel.Hade därför väntat mig en högre lina på totalen än vad bookies startade med dvs 203.Har varit upptagen med annat under dagen och hann inte nypa den linan men tycker ändå att 204,5 är fullt acceptabelt.Bet365 har t ex redan nu en total på 205,5. Shoot boys (om ni orkar efter gårdagens bitchslaps vill säga) :hattenav: |
Min gårdag gick fin fint :)
Så därför är det nog man låter bli att blanda sig i och riskerar för mycket. Är och nosar på Denver och Utah men tycker -7.5 var lite väl tilltaget för halvdassiga jazz.. |
Samma som igår...fast mindre insatser
Raps +2.5 Raps ML Raps -4 B2b och DWill har skador som kanske påverkar. Dessutom bör Raptors vara mer sugna än Nets idag Blazers -10.5 Bobs utan SJax (och GWall) är inget lag att ta rygg på. Jag trodde att TWolves kommer att kunna hålla sig inom 10 iom att deras front kunde dominera 76ers och de förlorar med 11. En sån här match ska Blazers vinna med 20, så det blir precis lagom att de vinner med 9... |
Jag spelar Nuggets idag mot clippers. Nuggets har tycker jag spelat rätt bra på sistone och har 5 vinster senaste 6 matcherna. 2.06 @ Unibet är taget.
|
Citat:
|
vad tror ni mer erfarna om timberwolves idag mot washington?? jag lirade en peng på timberwolves. Washington har ligans sämsta form för tillfället.
|
Clippers - Denver Ö209? Clippers är helt ok hemma men deras no-show-d och denvers stundtals ruggiga offence kan ju kanske gynnas.
Har någon med koll, koll på skador/annat av värde där? |
Ogiltigt spel-ID: 309992 Denna tog jag tidigare idag, gillar den skarpt. Nuggies har varit riktigt bra på sistone, och jag tror deras fräscha offence kommer mala igenom Clips dassiga defence som en varm kniv genom smör. Nuggies har visat att de klarar sig bra utan Gallinari så den biten är redan solved. Skulle vilja vara så fräck och säga att jag håller Nuggies som knappa favs inatt. 2.13 känns mucho bra. |
Problemet med att titta på dessa usla lag är att man upptäcker hur usla de egentligen är. Raptors är typ, autofade resten av året
|
Naturligtvis OT.
Kunde inte motstå Raps ML idag också,Raps kommer inte vinna så ni kan sluta kolla ;) |
Citat:
Btw,undrar om Sterling är nöjd nu när det blev OT,allt enligt planen?;) |
Citat:
Tror jag övertänker denna också,går nog bra :) |
Citat:
|
Citat:
Ryggsheetet är räddningen dessa dagar,let's get it. Själv har jag spelat Wizards -4,det är gangsta :popcorn: |
Citat:
|
Citat:
Nu har jag ryggat perfa så om Nuggets vinner så blir det pengar och om de chokar så får jag fortsätta kalla honom rookie. Någon slags form av Win/Win där. |
Perfa är typ 0-11 senaste, Rookie skrivet all over it ;)
Jag funderar på under i LA, det är lika skumt som Clips ATS, men kan vinnas även om Nuggets tar det... |
Citat:
Kul match i London för övrigt, undrar om Stern är nöjd med trippla OT's? :D |
Citat:
I NBA fortsätter det gå hyfsat och jag är inte 0-11 senaste här, 5-6 -3.66u är facit senaste. Så nu vet du det, Archie mannen! :evilgrin39: |
to-mej-to, to-mah-to :D
BOL Rookie! |
Perfa this perfa that, vf det är jag som är rookien här.slut! :)
|
Nu är det kört för Raps,undrar varför jag fortsatte kolla när jag visste att de skulle fucka upp det. YehYeh it is what it is,later.
|
Citat:
Spoiler:
|
Citat:
|
Citat:
Hm, hur fan var det man sa nu på 90-talet.. Jag känner mig så...ägd? :) Ja, noob är fan vad jag är :) |
Pacers +6.5 @1.971 1u
Pacers ML @3.31 0.5u över 215.5 @1.909 1u Jag ser inte "försvar" som en utav de främsta direktiven i denna matchup. Pacers har spelare i Collison, Granger och Hibbert som Rockets kan ha mycket svårt att försvara, beroende på hur villiga dessa spelare är att utnyttja sina fördelar. Förhoppningsvis mycket då Pacers är med i playoff racet. De bör kunna hänga med för att täcka spreaden och samtidigt är en ML nyp @3.00 befogat. 4 av 10 här är inte omöjligt |
Jag hoppar på nugget train, bara fixa sötsursåsen så kör vi hela natten lång.
|
Darren Colisson over 4,5 Assists @ 1,71 Bet365
Måste bara ta denna om inte för att han snittar 5,0 APG så är jag i desperat behov av hans assists i NBA Fantasyn :P Skämt åsido, DC är 6-4 mot 4,5 linen på Ass sista 10 games ochkan han bara hålla sin FG% schysst under 1Q så han inte blir tidigt lyft till bänk och kan få uppåt 28-30 min så ska han grejja 5 Ass uatn problem som Pacers PG no1, speciellt i ett game a´la pick´n´roll med Colisson - Hibbert och Granger/Rush/McRoberts på FGA/3GA Synd denna förmåga inte fått blomma ut under annan coachning och mer minuter detta år, men men. |
Kanske lite fel tråd men Kris Humphries, fan har skett med killen. Nya Love!
|
Citat:
Grabben har ju skaffat ny brutta,sånt är bra för confidence.:yes: Spoiler:
:cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Aldrig sett en så otroligt loj inledning på en match som i matchen mellan blazers-cats. Satan så deprimerande. Ibland tror man att domaren blåst av för det går så långsamt. Hoppas på uppryckning!
|
Slarvigt nuggets!
|
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 310707 Tog denna inatt, stormatch och viktigt för båda. För högt odds på Lakers trots bortacourt IMO. Come on, Kobe!! Mina picks är fade all the way för tillfället, går rätt kasst. ;) |
Synd rookie :sad:
Vafan Arch inte du också. Jag läste inte ens mer i tråden och gick också i fällan på Pacers när de gick till +7 och 3.60 på ML,chanslösa. Burn in Hell Pacers :thumbdown: |
Nån mer än jag som tror att Knicks kan slå Hawks ikväll?
|
Citat:
Skönt med ett trendbrott, har redan ett lir lagt för nattens matcher. Det är en ren autocall. Ogiltigt spel-ID: 311952 |