![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Aldrig sett en så otroligt loj inledning på en match som i matchen mellan blazers-cats. Satan så deprimerande. Ibland tror man att domaren blåst av för det går så långsamt. Hoppas på uppryckning!
|
Slarvigt nuggets!
|
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 310707 Tog denna inatt, stormatch och viktigt för båda. För högt odds på Lakers trots bortacourt IMO. Come on, Kobe!! Mina picks är fade all the way för tillfället, går rätt kasst. ;) |
Synd rookie :sad:
Vafan Arch inte du också. Jag läste inte ens mer i tråden och gick också i fällan på Pacers när de gick till +7 och 3.60 på ML,chanslösa. Burn in Hell Pacers :thumbdown: |
Nån mer än jag som tror att Knicks kan slå Hawks ikväll?
|
Citat:
Skönt med ett trendbrott, har redan ett lir lagt för nattens matcher. Det är en ren autocall. Ogiltigt spel-ID: 311952 |
Citat:
Synar också linan, känns bra rent statistiskt. Jag är nog en av få som hejar på cavs, haha. Men linan 5.5 rör jag nog inte! |
Citat:
Player Pos. Date Details Status Injury Josh Smith F 03/06/2011 is probable for Sunday's game against New York Probable sprained right MCL ------------------------------------------------------------------------------------- New York Knicks Player Pos. Date Details Status Injury Chauncey Billups G 03/06/2011 will miss Sunday's game against Atlanta Out bruised left thigh Ronny Turiaf C 03/06/2011 will miss Sunday's game against Atlanta Out sore left knee Bill Walker G 03/06/2011 will miss Sunday's game against Atlanta Out sore left knee Källa: http://www.sportsnetwork.com/merge/t...es/injury.aspx Statusen på Knicksspelarna uppdaterades till "will miss...." för en liten stund sedan. Med denna info kör jag en tv-peng på Atlanta, det känns som att public trycker lite väl hårt på Knicks. Visserligen brukar de oftast täcka sin spread men man ska även ha i åtanke att det bytts spelare rätt frisk i Knicks och nu saknas generalen och även viktiga kilon inside. 2u på Hawks -4 2.00@Pinnacle. |
Med Turiaf borta tror jag att Amar´e Kommer få spela lite extra minuter och bör klara linan på 26.5 poäng. tankar om det någon?
|
1nce, är också på Hawks inatt när jag såg det, så du får gärna jobba in den medans en annan måste sova snart. :)
Ogiltigt spel-ID: 312000 Public är 70% på Knicks inatt, tycker det känns lite lustigt när Knicks saknar ett par pjäser och jag har inga problem att fadea med 2u. |
Citat:
|