![]() |
D.Gallinari över 17,5 pts @ 1.85 Betsson
2 u Galli är väl numera Nuggets shoot-executor numero uno.Hade mest speltid av alla senast och jag tror att han verkligen kommer blomma ut som en ligans verkliga toppar i Colorado.Ska droppa mer än 18 poäng i Nuggets-uniformen och jag passar på innan den här linan höjer sig i kommande matcher. |
Citat:
|
Citat:
|
Helvete Vlad,scrollade tillbaka till sida ett i tråden och såg att du hade lirat Clippers HT.:sweatdrop:Jag som trodde jag var först på den bollen.:whoco5:
|
Citat:
Kör med B365,Bwin och Unibet som Euro-Bookies och sen Pinny+asian bara nu. Hitta lite specialer hos någon av dem tack annars tvingar du mig att ge mig in i träsket igen om du ska ösa på med specialerna :D |
Citat:
http://img198.imageshack.us/img198/469/chriskaman.jpg |
Citat:
|
Bet365 har Grant Hill pts på 12.5 och till oddset 1.76 om du är sugen :)
BTW så har ju Kaman klippt bort de äckliga håret och ser ju numera ut som en vanlig människa:D |
Citat:
Ogiltigt spel-ID: 303134 105-89 Nuggets. Typ en writeup någonstans i tråden men rygga inte. BOL alla som spelar något inatt. |
Intressant ikväll är
DeMarcus Cousins i Sacramento - Clippers Finns Lina på 17.0 och på 14.0 pts, tror personligen att han går Under 17.0 . dock rätt bra värde på att spela Över 14 och under 17.0 Rätt stor chans att få in båda om han hamnar på 15-16 pts, eller vinst på ena och pengarna tillbaka på 14 och 17 med inte allt för mycket i förlust ~15% , 7.5% vardera spelen om han skulle hamna under 13 och ner, eller 18 och upp.. |
Citat:
Bara några tankeställare då jag egentligen inte vet mer om NBA än det som står på deras officiella hemsida. BOL iaf, ser ändå ut som ett intressant lir. |
ex
Jag spelar 1000kr på Under 17.0 Jag spelar även 1000kr på Över 14.0 oddset 1.85 på båda sätter han 0-13 poäng så backar jag 150kr Sätter han 13 eller 17 poäng så plussar jag 850kr Sätter han 15lr16 poäng så plussar jag 1700kr så kanske vart lite enklare att förstå.. |
Så Evans är fortfarande borta eller?
|
Citat:
Förstår att du gillar spänningen men : Danillo Galinari (Denver Nuggets) Points : Over 15.5 point @ Nordicbet |
Citat:
F.ö ett mycket mycket bra spel! Middlingar är rena rama guldgruvorna ofta. |