![]() |
Citat:
Jamison har brutit handen och jag har inte moves kvar nog för att droppa båda tror jag så verkar som jag är fucked i Fantasy i så fall :D Lycka till Lazloooo :cheers: |
Ingen har sagt nåt om en möjlig skada, tror bara att Carlisle är både försiktig med honom och de håller ju och förlorar just nu
|
Aight Arch,cheers. Roddy har sugit de sista matcherna så läge att bänka honom kanske,bäst att inte göra något förhastat som jag brukar.
Raps-Style meltdown nu i 2ndHalf förhoppningsvis,har inte rättat fel på game ännu ;) |
fy fan vad nervöst det blev angående mitt underspel på clevland-76ers på slutet....
2av3 so far...portland -2.5 HT kvar...jobba nu |
Citat:
95 i HT i Hornets/Rockets, u203 feels really good! :) |
Danke för Mavs ATS, Archie. :cheers:
|
Fixa underspelet nu och we're good ;)
|
Citat:
|
Kolla sheetet, det finns med ;) Pressure!!
|
Citat:
Men vad hände med detta, Archie? Citat:
134 i Hornets/Rockets inför 4Q, känns very najs. |
Egna, som i inga services. Plus jag har blivit kall, så testar nåt, mer exotiskt... :p
|
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 302424 Måste testa 1u på Hawks inatt också faktiskt, oddset har stigit too much IMO. Public matar in på Blazers, så lite fadeaktigt detta. De var riktigt bra senast borta mot Warriors och kan de komma upp med en liknande insats här, då kan de utan tvekan vinna SU. |
Haha, sjuk match av Knicks!
|
Citat:
Sweeeeep denna NBA-kväll/natt via 3-0 och ett netto på +8.33u :moneybag: :moneybag: :moneybag: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Npi4ukxLXTU[/ame] |