![]() |
Oh no,hur kunde vi spela Kings? Captain Jack höll sig på banan också och droppade 30 :p
Pacers var kassa så över 30Pts ifrån där och nu måste jag hoppas på att Wizards kan täcka +15.5 för 2-2,meh :thumbdown: |
Borde ha nöjt mig med 4 första...och inga Kings...den sista U är på Vlad när han rapporterade SJax 1:a tech :p
|
Jag tar den,Double Technical för shenanigans.
DeLaMarcus Cousins 7 TO också. De måste glömt byta blöja på han innan matchen då går det så där,jävla jättebaby :ful: |
Wizards hänger enkelt i 3Q och nu ska det chokas illa i 4:e...Sparar felrättningen till imorgon :p
|
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 299476 Diggar Hawks chanser att ställa till med en dog-seger inatt när GSW tar emot de på deras roadie. Om Hawks kan utnyttja GSW's stundtals slappa D så kan detta bli kul, till 2.36 känner jag att jag måste lägga in 1u. Större chanser har de allt att upsetta. Ogiltigt spel-ID: 299478 Gillar även Nuggies ATS inatt, tycker det blivit för mycket LM i Blazers favör men köpte ändå en halv poäng ytterligare. Lite fejd-aktigt då public är på PTB inatt. |
Du ska veta att jag var inne på båda spelen...men liksom med Howard över 26.5 @2.20 lyckades jag meda att inte spela...eller i Nuggets fall spela dem ihop med Knicks...skitsnyggt rookie
|
Citat:
Snyggt spelat |
Citat:
Hawks pulvriserade GSW och det blev aldrig någon riktig match där. Nuggies kom tillbaka från down 10 i HT till ledning 7 up inför 4Q, men väl i slutet kom Blazers tillbaka och det blev en ruskigt spännande avslutning med en OT som extra krydda på tillställningen, hemmasegern blev knapp med +1. Känner att jag var både rätt ute inatt och spelen gick med mig. Najs! :D |
Citat:
Citat:
|
Nattens vackraste?
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=3vobYt9bmaE[/ame] UTAN att tveka, Shannon Brown FTW! |
@0:03 borde blivit avblåst för carry
Iggy hade ett par snygga dunkar igår |
Unibet viodade aldrig Orlando +6,5-spelet, konstigt nog.
|
Citat:
Mycket snyggt med Hawks perfa :cheers: |
Citat:
Hawks var tunga btw! |