Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 24/2 (https://www.sharps.se/forums/basket/6623-nba-24-2-a/)

Arch 2011-02-24 22:21

Trejden av Perk är verkligen svår att klura ut, med O'Neals skador har de tur om de kan spela i playoffs. Krstic är en nolla, så vad ska de göra, flytta KG till C och ha Green återigen visa alla att han är för tunn för PF ? Galet

eddieh 2011-02-24 22:23

Nuggets +4,5 @ 1.95 Bet365

2 u

Nuggets över 203,5 @ 1.93 Betsson

2 u

eddieh 2011-02-24 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 108357)
Känns lite som du säger eddieh, men man kan undra varför de kanske riskerar titeln i år för det!?

Nä det är ju inte så att "the big four" (PP-KG-R.A-R.R) står på tillväxt direkt.I min värld så var det iår som man hade ett sista "shot at the title".Perk och Rondo skall ju även tydligen ha varit bästa vänner.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=T1lvMJ-l0_A[/ame]

Vlad 2011-02-24 22:49

Perkins hade ett dyrt kontrakt och taskiga knän. Alla i "Big old three" har inte många bra år kvar och Celts verkar inte vara beredda på att bli så dåliga igen som de var innan KG+Ray kom till Boston.

Kristic ska bara hålla nere den platsen tills Shaq+Jermaine blir friska till playoffs. Vinner de så vinner de,vinner de inte så har de redan börjat bygga om. Jag förstår hur front-office tänkte men jag gillar Jeffy Green mycket också :)

Lemasive 2011-02-24 22:52

Jag la månadspengen på Bulls ML, dom är ett lag med karaktär och jag tror dom kan störa Heat ganska bra. Dom har enligt mig ett bättre djup i laget och kan prestera bättre över en hel match...

Dessutom går jag emot Arch!

Vlad 2011-02-24 22:54

Den som det är mest synd om efter alla trades i veckan måste ändå vara Al Jefferson.

Han blev draftad av Celtics när de var skit och var sen en del i Garnett till Celtics-traden. 3 år i usla Minnesota som deras bästa spelare och sen när han äntligen får en flytt till Jazz för att spela under Jerry Sloan och med en All-Star PG i D-Will så faller hela Jazz samman och nu kommer de suga för överskådlig framtid.

Big Al i feel your pain :cry:

Vlad 2011-02-24 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 108370)
Jag la månadspengen på Bulls ML, dom är ett lag med karaktär och jag tror dom kan störa Heat ganska bra. Dom har enligt mig ett bättre djup i laget och kan prestera bättre över en hel match...

Dessutom går jag emot Arch!

:moneybag: :cheers:

eddieh 2011-02-24 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 108369)
Perkins hade ett dyrt kontrakt och taskiga knän. Alla i "Big old three" har inte många bra år kvar och Celts verkar inte vara beredda på att bli så dåliga igen som de var innan KG+Ray kom till Boston.

Kristic ska bara hålla nere den platsen tills Shaq+Jermaine blir friska till playoffs. Vinner de så vinner de,vinner de inte så har de redan börjat bygga om. Jag förstår hur front-office tänkte men jag gillar Jeffy Green mycket också :)

Nu är det ju dock så käre Vlad,att det är defence som vinner titlar.I ett hoops-team så är centerpositionen väldigt viktig.Det är en väldigt fundamental grej som ni i Raptors har missat.:popcorn:

Du får dock lite Sharp$ av mig,eftersom jag såg att du likt Emo grät ut i offtopic-tråden.

Vlad 2011-02-24 23:13

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 108374)
Nu är det ju dock så käre Vlad,att det är defence som vinner titlar.I ett hoops-team så är centerpositionen väldigt viktig.Det är en väldigt fundamental grej som ni i Raptors har missat.:popcorn:

Du får dock lite Sharp$ av mig,eftersom jag såg att du likt Emo grät ut i offtopic-tråden.

Fuck Defense! Vi låter Bargnani strunta att försvara i paint och bara springa upp och skjuta treor hela dagen,det är rolig basket. Tack för sharp$en :cheers:

Innan Arch ger mig det spö jag förtjänar så kan jag klargöra att dina spel vägde in i detta men jag ryggar dig bara rakt av när du skriver writeups ;)

Ogiltigt spel-ID: 297957

BOL!

eddieh 2011-02-24 23:35

Ok då Vlad,here it goes;

R.Allen över 17,5 pts @ 1.85 Unibet

2 u

Om det är någon som borde kunna fokusera trots dagens turbulens i Celts,så är det väl veteranen Ray.Han trivs av tradition mot Nuggets där hans downtown-skytte passar bra.I den senaste matchen mot McNuggets så gjorde han 28 poäng,och har i karriären gjort 24,9 pts.

Han har visserligen "bara" gjort 17,4 poäng på bortaplan iår,och 16,8 poäng med en dags vila.Men det är ändå nummer som är väldigt nära för att spelet ska sitta.Mycket nytt folk i hemmalaget,och det borde vara lite rörigt försvarsmässigt med allt nytt.Räknar med att Ray sänker ett antal treor från kanten här,och går över 20 poäng.

:cheers:

Lazlo 2011-02-24 23:36

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 108371)
Den som det är mest synd om efter alla trades i veckan måste ändå vara Al Jefferson.

Han blev draftad av Celtics när de var skit och var sen en del i Garnett till Celtics-traden. 3 år i usla Minnesota som deras bästa spelare och sen när han äntligen får en flytt till Jazz för att spela under Jerry Sloan och med en All-Star PG i D-Will så faller hela Jazz samman och nu kommer de suga för överskådlig framtid.

Big Al i feel your pain :cry:

Hahaha ja fy fan stackars Big Al, vilket jävla öde! Sloan slutade för att D-Will va dryg och sen när D-Will fått coachen sparkad och äger laget så drar han nån vecka senare, starkt jobbat Deron, kört ner ett lag i skiten totalt fan :lol: ... eller snarare starkt jobbat av ledningen i Utah, först låtta D-will bossa och kicka Sloan och sen när man offrat en legend för sin stjärna så skickar man iväg stjärnan ändå, kunde de gjort direkt eftersom det nu va han som va problemet vad man förstått!

Har för övrigt spelat Miami ML och Pierce +0 poäng mot Allen inatt!

eddieh 2011-02-24 23:39

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 108386)
Hahaha ja fy fan stackars Big Al, vilket jävla öde! Sloan slutade för att D-Will va dryg och sen när D-Will fått coachen sparkad och äger laget så drar han nån vecka senare, starkt jobbat Deron, kört ner ett lag i skiten totalt fan :lol: ... eller snarare starkt jobbat av ledningen i Utah, först låtta D-will bossa och kicka Sloan och sen när man offrat en legend för sin stjärna så skickar man iväg stjärnan ändå, kunde de gjort direkt eftersom det nu va han som va problemet vad man förstått!

Och vilken jävla skepparkrans fanskapet har sen.Undra vad det är för jävla stolle som har mage att ha honom i sitt fantasy-lag...:whoco5:

Arch 2011-02-24 23:52

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 108378)
när du skriver writeups

Har varit lite sjuk senaste dagarna, men jag lovar bättra mig ;) Stats & allt

eddieh 2011-02-25 00:22

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 108390)
Har varit lite sjuk senaste dagarna, men jag lovar bättra mig ;) Stats & allt

Emo:thumbdown:

Overkill 2011-02-25 00:45

Ogiltigt spel-ID: 298031

Finner mer värde i SU-viktoria för Bulls än ATS, jag tror denna match kan gå så långt ner som till en matchavgörande buzzerbeater, varför inte från Rose? ;) Bulls har fina stats SU när de ställs mot teams med +99p/game och även B2B.

Senast de möttes vann Bulls men då var ju som alla vet Heat utan LeBron och större delen av matchen var det påtvingad ensamshow från Wade, frågan jag ställer mig är om Bulls kan plocka ner B3? Jag hoppas och tror faktiskt det finns en ganska god möjlighet för det med hemmastödet i ryggen.

Hur som, jag gillar 2.45 så jag trycker av. Go go go Rose!!!