![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() NBA 24/2
Två matcher idag.
Miami Heats - Chicago Bulls Boston Celtics - Denver Nuggets Har två spel för dagen, Heats -2.5 och Nuggets + 4.5. Public är helt över Heats, men tror de kommer att täcka. Bulls spelade en lång och hård match mot craptors(!), frågan är hur väl man hade denna match i åtanke då Rose spelade hela 38 minuter. När Wade, Lebron och Bosh är i form dessutom så måste jag säga att det ser ljust ut. Vad har ni för leans? ![]() Kan inte komma på så fyndiga namn som ni har till trådarna, haha ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
![]() Hade de inte haft denna match mot Heat i tankarna så hade de aldrig förlorat mot Raptors. NBA handlar bara om motivation då de flesta spelarna i ligan är bra och ja jag gick i fällan och spelade Raptors TT Under igår men Bulls struntade helt i att spela Defense igår. Sköna trades idag ![]() Gerald Wallace till Blazers för Vanilla Gorilla Przybilla+Cunningham och 2 1st round picks OJ Mayo till Pacers för McBob+1st round pick |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6819Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]()
Brooks till Suns för Dragic + nåt hör jag också...det var officiellt mitt hela fantasy lag som blev trejdad...
![]() |
#5 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
Leanar faktiskt åt Bulls ATS men låter pengaflödet från public skjuta upp spreaden någon poäng till som jag tror/hoppas blir fallet. Fallet är detsamma med Celts, public på där så låter det falla igenom ytterligare och tar en högre spread på Nuggies som jag är sugen på inatt. Eller om jag cockar upp mig ytterligare något snäpp och går med Nuggies SU? ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Mayo stays with MEM after nullified trade
O.J. Mayo was headed to Pacers in a last minute deal but the trade was nullified after it was revealed that it was submitted after the deadline. WTF? Bunch of amateurs ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
Administrator
Sharp$: 25035NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
![]() Citat:
![]() Baronen till Cavs (och han kommer vara förbannad) för Emo Williams och Moon som går till Clippers (de firar)! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
According to teammate Ramon Sessions, Mo Williams was "definitely hurt" at the news that he had been traded to the Los Angeles Clippers. Tydligen inte,han ska hem och packa och skära sig i armarna lite nu. Fuckin Emo ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
Jepp Lebron var inte med som du säger samt att Bosh blev tvungen att kliva av tidigt, så Wade var "ensam" i den matchen. Det gör att man leanar åt Heat men samtidigt har de inte varit bra mot topplagen förutom en grym match mot Lakers. Nöjer mig med Celtics till att börja med, visst de är borta där de haft problem men annars mot Denver har man haft de lätt och snittar stora vinster. Denver har också ett nytt lag och då vill man inte möta Boston, vi såg hur de gick i första matchen för säsongen när Heat kom med nytt lag men blev uppätna större delen av matchen. Lycka till ni som är på de gröna! ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
Jävla gnällkärring det där.1 av 6 amerikaner lider av fattigdom,och då har man mage att gnälla över en trade. ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Citat:
Dessutom Erden och rookien Harangody borta. Ajjaajjaajaj känns inte alls bra.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av timadolf den 2011-02-24 klockan 22:00. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Sharp$: 6819Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]()
Heat ML @1.69 4u
Heat -3 @1.971 2u Heat under 192 @1.952 1u Nuggets ML @2.66 0.5u Nuggets +4.5 @1.971 1u Nuggets över 204 @1.925 1u
![]() |
#15 | |
Administrator
Sharp$: 25035NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
![]() Citat:
Boston skickade iväg Perkins, Erden, Harangody, Daniels och Kryptonate och fick i stora drag bara Green tillbaka (Krkrkrkrkrsiticicic räknas inte)... känns konstigt av Boston som ändå seglat ut som en av favoriterna till att vinna då de har edge på Miami och Lakers har gått sämre. Visst Green är duktig men knappast där som Boston behöver förstärkning. De lär be till gudarna att 2xO'neal blir friska nu, annars är de fucked för Krstic och Big-baby kan inte göra något mot Howard, Bosh, Melo-Stoude, Noah-Booz, Horford-Smith eller vilka de nu ställs mot! Känns lite som du säger eddieh, men man kan undra varför de kanske riskerar titeln i år för det!? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|