![]() |
Ogiltigt spel-ID: 282520 Tar denna, ögnade igenom statsen lite snabbt och känslan är god. Totalen har sjunkit under dagen, men Betsson ligger allra lägst. Pinnen hoppade dessutom upp från 215.5 --> 216.5 precis. |
Citat:
|
Herregud vad vi suger...! Hur fan fixar man turnover på inbound pass
|
...och starters sitter på bänken nästan hela 4:e. Tur att det ser ut som om man äntligen blir såld/uppköpt, börja fixa skiten. Spelet satt fint, men det var under protest. Inga fyrverkerier i Toronto och jag är ganska en stor idiot för att jag tänkte fejda Clips nu när de är mitt i bortaresan, men fastnade på över...2-1 och lite plus dock
|
Citat:
Bra jobbat grabbar och lycka till med den sena matchen perfa,peace! |
Citat:
Går dock inget vidare med sena matchen, inte ett av de bättre liren jag lagt så att säga sett till hur det sett ut i 1H. :D Nä, WTF! De får fixa blowout i 2H, det löser sig. |
räddade kvällen med underspel i toronto...nu ser anaheim ut att gå in med så dagen blir grön vilket räddar sömnen ikväll hahah :D godnatt allihop :cheers:
|
Citat:
Vi tar det kommande natt. :D |
Citat:
|
Citat:
|
Skulle varit ett överspel där mem när jag la in över iphonen så blev det fel. Har inte fuskat med ett enda spel på över 700-800 lir här på Sharps så ser ingen anledning till att jag skulle börjat nu :D
|