![]() |
New Jersey Nets - New York Knicks: 2
Minnesota Timberwolves - Philadelphia 76ers: 2 New Orleans Hornets - Chicago Bulls: över 181.5 poäng Atlanta Hawks - Charlotte Bobcats: över 187.5 poäng odds: 9.72 insats: 355kr Vinst: 3450.08kr Får hoppas att den går in:) |
Citat:
Och jag som är nöjd om jag sätter ett NBA-pick.:drunk: |
Citat:
Jag brukar oftast köra singlar och satsa stort på någon/några matcher. Men ibland måste man chansa lite med lite fler matcher:claps: Men dock så tror jag max 2 går in i natt:ful: men det ska bli spännande i alla fall:rolleyes: |
Spurs över 195 @2.00 1u
Otroligt dåligt skytte igår, b2b idag 76ers ML + OKC ML @2.354 1u Många skador i TWolves, detta är en match 76ers kan ta. OKC har ett bättre lag just nu Några leans, men inget vidare som känns bra, så det blir enda spel. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur lyckades de scora så mycket i 1H i Nets-Knicks egentligen? Har slökollat på 2H och shit-fest hela vägen fan fram till foultramsandet.
Aja rätt enkelt tillslut perfa :) |
Citat:
:cheers: Du har sett att jag lagt picks redan för imorgon kväll? :D |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Spurs kommer vinna så får hålla tummarna för Durantula och OKC ML. Min duell med eddieh i Bucks-Pacers kan gå hursomhelst känns det som,varför spelade vi på den coin-flipen Eduardo? Orkar inte följa gick upp kl 6 men må bäste man vinna kampen :) |
Sitter och suger på om man ska hoppas på OKC ATS eller SU månne? Väldigt sugen actually!
Btw, mitt u183 i Hornets/Bulls ryker ju all världens väg :D Jaja, jag sa tills hjulen fallerar och det gjorde de inatt. :) Mavs dock up by 13 HT, så de ser bra ut iallafall. Hoppas de håller all the way. |
Citat:
|