![]() |
NBA 16/1
Bara en match inatt, klurar lite. Det mesta pekar ju på att Spurs/Nuggets går under totalen (209.5). Men är det så enkelt inatt? Jag missar säkert något primärt som är väldigt enkelt. ;)
Citat:
Ett litet aber kan jag dock känna är att Nuggets gått över totalen på bortacourt mycket senaste matcherna. Citat:
|
Mja, lutar också under, lm är med oss där. Det jag kan tänka mig för över är att de två matcherna h2h innan i säsongen har gått över, sen har denver pushat tempo med framgång sina senaste matcher så det är kanske något de kommer försöka fortsätta med. Å andra sida så vet ju spurs det där och det lär väl bli dem som styr tempo. Det är väl det enda jag kan till lägga
|
För mig känns det som spel eller pass. Arch, Vlad & Eddie? Where are ya?!
|
Citat:
EDIT: Plockade de bästa stats här för att ge dig balls :) Denver revenging a loss vs opponent 3-11 O-U 42 of 63 games in this series have gone UNDER THE TOTAL since 1996 6 of 9 games in this series have gone UNDER THE TOTAL over the last 3 seasons 24 of 33 games in this series played at San Antonio have gone UNDER THE TOTAL since 1996 4 of 4 games in this series played at San Antonio have gone UNDER THE TOTAL over the last 3 seasons |
What the heck! I like the pick! :smoke:
Ogiltigt spel-ID: 243718 |
102 i HT efter att de fått till 57 i 2Q, hade varit najs om de kunde hållit sig under ~50 även i andra.
Spurs skjuter makalöst bra, 59% in & 55% out. LIVE-totalen ligger på 204.5 med under som knapp fave. Känns inte som att Spurs kan fortsätta med detta skyttet i 2H alternativt att Nuggets kanske börjar lira D? så jag tar en extremt lång powernap på några timmar och sover hem denna. :popcorn: |
Cheerios :cheers:
|
way to go! :clap:
om det betyder nåt, så kom jag in hit sent, några minuter innan matchstart, såg din post, tänkte, klart det blir så och ryggade |
Perfa visar var skåpet ska stå,snyggt.Själv är bäste dräng.:claps:
Tyvärr så kunde jag inte rygga eftersom jag var på jobbet,men såg din post,och jobbade in den de sista minuterna framför jobbdatorn.Det blev onödigt spännande sista minuten.:sweatdrop: |
Citat:
Tack för injobbningen, boys. :hattenav: |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Lite väl inne med kvinnliga avatarer right now IMO! :popcorn: :clap: |
Citat:
EDIT: Direkt länk till NBAn http://www.vegasexperts.com/statfeed...page=NBA/daily klicka på report för matchupen du vill kolla. |
Citat:
|
Citat:
|