![]() |
Hela deras inställning är att de inte bryr sig om dessa matcher. Det är media som hajpar upp allt, lag och coaches som LAL/Phil, SAS/Pop, Utah/Sloan bryr sig bara om att komma till playoffs friska. Ni såg ju citaten från Phil, de tycker div matcherna i veckan är viktigare...
|
Citat:
|
Citat:
Som sagt, jag tycker det är smartness. :) |
Archie, ska vi se om det finns något trevligt LIVE-spel i HT på Lakers/Heat?
|
Det är svårt att kunna ta pulsen på sådana lag, men jag själv skulle göra likadant. Har man ett veterangäng, 2ggr Champs, har man inte alltid lätt motivera dem. Därför gillar jag Celts, KG är helt galen vad det gäller ledarskap i sådana situationer.
|
Citat:
Ska tilläggas kanske att jag själv sitter på Miami. Men man vill ändå se en bra match, speciellt när två så bra lag drabbar samman. |
Citat:
|
Citat:
Såg du intervjun med Wade, jag höll på med annat med hörde honom säga att han spelar och att han är tuffing, men att hans knä gör honom enklare trött (tror han sa "fatigue"). Om han spelar, men är tröttare, blir det långsammare tempo, men det har börjat hetta upp i slutet, kan bli en hel del avblåsningar. |
Stämmer det perfa, svårt att ha rivalitet när man möts 1 gång per år och har städer på två olika sidor av landet
|
Vad sägs om Lakers +4.5?
|
Citat:
Många frågor att ta reda på svaren i. :p Nä, tyvärr. Såg ej intervjun med Wade, sysslade också med annat. |
Citat:
|
Jag tar Heat att vinna 2:a halvlek, inte för att det är ett bra spel, men Heat vill verkligen vinna och visa upp sig, medan LAL bryr sig inte.
Heat ML 2:a halvlek 3.10 1u |
Citat:
|
Själv tycker jag det är tragiskt bara att se Kobe i det här läget. Ja hela Lakers t.o.m.
Får hoppas Kobe börja ta sig samman, och Lakers börjar spela basket. Men jag är optimist. $ 50 på att Lakers vänder det här, och tar hem det ! 3,20 är faktiskt för bra för mig att avstå. Oddset fick jag av betfair. |