![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() NBA 19/12
Nattens matcher
Boston Celtics - Indiana Pacers New Jersey Nets - Atlanta Hawks Toronto Raptors - Los Angeles Lakers Detroit Pistons - New Orleans Hornets Oklahoma City Thunder - Phoenix Suns Sacramento Kings - Houston Rockets vad är tankarna inför kvällens macther. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Celtics Ö 100.5
Lakers -2.5 1st Q (Sj55)
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Toronto Raptors - Los Angeles Lakers 2:a första q @ 1.5!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Toronto sätter allt, medan Laker missar allt..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Craptors mosade sönder Kobeland i 1Q, lite småkyligt just nu på ryggen @ Sweetjones55.
Ska se om man kan hitta något eget lir för natten. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Ikväll sätter jag mina slantar på Hornets borta mot Pistons.
Kort motivering får väll lyda att deras två senaste matcher har imponerat riktigt mycket på mig. Och jag tror att spelet kommer sitta kvar tills nattens match och hoppas och tror vi får se en lika imponerande insats i natt mot Detroit. 1.556 @ Pinnacle Sports |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Jag har faktiskt kört Över 205.5 i Sacramento vs Houston.
Sådär, nu kan ni lägga på Under, då jag inte kan ett smack om basket så ville jag läsa till mig nått att ha o rätta när jag vaknar. Spelberoende? Ptja.... ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Sharp$: 6822Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]()
Kings 1st Q +1 @2.00 1u
Rockets -3.5 @1.917 1u Väntar mig att Rockets kommer ut lite sega, samt som Tyreke Evans bör öppna starkt och han har förmåga att ta sig till korgen. Han har spelat bra två senaste första halvor, för att sedan svalna av i andra halvlek, det pga hans fotskada som förmodligen gör ont när foten svalnar i halvtid. Med Cousins tveksam, JT skadad och Dalambert sega form ser det ganska tunnt ut i center för Kings, nåt som Rocket lär utnyttja. Westphal håller på och mixtrar med sin lineup, nåt som kan påverka Kings efter ett tag Rockets ML @1.625 + Hornets ML @1.540
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Jag spelade precis efter övervägande om Houstons match, följande trippel
New Orleans Hornets @ Detroit Pistons Detroit är fullständigt värdelösa just nu, enligt mig. Hornets ska spela utan deras 5 standard-starters för att förlora denna match (liten överdrift) men det borde vara klasskillnad nu. Pheonix Suns @ OKC Thunder OKC är nivån vassare än Suns. OKC är heta och har fin form. Står fast vid att K.D. och Westbrook är sjukt bra, ackompanjerade av Ibaka som lyser till när han känner för det. Ganska enkel seger det här. Houston Rockets @ Sac-town Kings Kings är inge vidare, men även om Rockets är ganska medelmåttiga och suger on the road är detta ett ypperligt läge att plocka en seger. Kevin Martin är het och Luis Scola är bra. Ser inte Houston släppa en förlust här. Odds: 2,81 För er som inte sett J.R. Smith's sjuka slam från den gångna veckan måste förresten kolla in den. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Sharp$: 6822Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]()
Yes, ser ungefär som tänkt, KMart blåstes av 2 gånger för stegfel, Cousins trampade snett, allt i allt lite hackigt spel med Kings på topp efter första
![]() |
#12 |
![]()
Nåväl, Kings matchen gick bra, Hornets kunde inte avsluta mot Pistons som hade flera spelare borta (Stuckey, RIP, Daye osv) och man hade sista anfallet med 15sek kvar, man hade också tagit ledning i OT, men men.
![]() |
#13 |
![]()
Yes, det var ingen vidare natt för min del, men riktigt snyggt av dig i Sac - Hou. Trodde aldrig Hornets skulle tappa en match mot Pistons faktiskt, men det var en snygg avslutning av dem. OKC spelade inge vidare och Suns verkade snarare stärkta av traden :-)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|