![]() |
NBA 17/12
Japp. Ni kan det här vid det här laget. Tänkte att vi kunde diskutera nattens matcher, tankar,åsikter,bet's. Ja som vanligt helt enkelt:p
Måste bara passa på att berömma detta oerhört trevliga forumet! Har varit registrerad ett tag, men som ni ser så var jag knappt inne här, och de skvallrar min inläggs stats om. Men kul att vara här och förhoppningsvis kan jag bli en i gänget. Men åter till topic. Personligen tror jag Miami Heat mot Knicks ikväll. 1.508 erbjuds hos Pinnacle. Och jag är 95 % säker att jag kommer investera $250 på detta spel. Så era tankar och spel inför natten? OT: Jag kommer inte ihåg hur reglerna är här inne. Men är det tillåtet att diskutera streaming på matcherna? Trevlig helg gott folk ! :) |
Sweetjones55 Sweetjones55
Knicks +5 LOCKED (x2) - Jag ryggar denna. |
Citat:
allt du behöver prata om streaming finns där |
Precis hemkommen till Sverige men har anda lyckats skrapa ihop hela sex spel infor natten. Kommer somna in snart och hoppas jag vaknar upp till lite plus.
NBA Ogiltigt spel-ID: 206729 Ogiltigt spel-ID: 206733 Ogiltigt spel-ID: 206736 NCAAB Ogiltigt spel-ID: 206747 Ogiltigt spel-ID: 206743 Ogiltigt spel-ID: 206745 BOL inatt! |
Citat:
Citat:
BOL maddie! :popcorn: |
Ska titta på någon basketmatch inatt, sjukt sugen :) Har aldrig gett den sporten en riktig chans.
Någon som har en bra spik etc, bra rek som ni kan rekommendera till en färsking :)? Allt blir så mycket roligare med sport med pengar inblandat.. |
Heat @Knicks är den bästa inatt. Kommer att bli galet.
|
Citat:
|
Citat:
Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara på fotbollsspråk. Tänk dig att messi går över till Real madrid. Sen blir de El Classico på Bernabeau stadion i Madrid. Sama feelin's finns på Madison Square Garden ikväll när Le bron james(tidigare i NY Knicks) återvänder till arenan men då i motståndarlaget. Som sagt, Underhållning utlovas! Speltips: Satsa en liten peng på att Miami Heat kommer vinna. Matchen börjar 1, inte så sent alltså så du orkar att se hela matchen, kanske varit värre om den börjat vid halv fyra. Heat är favoriter och får ses en bra spik på nattens utbud ifall du frågar mig. Sen ett litet tips. Blanda aldrig, aldrig ihop underhållning med att tjäna pengar;) Även ifall jag känner igen mig precis i ditt tänkande, och på ett sätt vill jag säga att det rätt för sporten blir så mycket roligare då. Lycka till ikväll n have a good time ! :) |
Citat:
|
Haha :lol:
|
Citat:
Jag är den största idioten på det här forumet:whoco5::whoco5: Jag har spelat NBA Fantasy och lirat tv-spel för mycket. Jag får vara en fegis och skylla på trötthet, vet inte vad som flög i mig... Fail on me !!:lol::whoco5::whoco5::idiot: |
now now perfa...du ska ge honom chans att hinna redigera... :p
|
Citat:
|
Håller alla med om att heat är ett bra spel? Vad tycker du arch o perfa?
|