Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 17/12 (https://www.sharps.se/forums/basket/5556-nba-17-12-a/)

TheDarkKnight 2010-12-17 15:22

NBA 17/12

Japp. Ni kan det här vid det här laget. Tänkte att vi kunde diskutera nattens matcher, tankar,åsikter,bet's. Ja som vanligt helt enkelt:p

Måste bara passa på att berömma detta oerhört trevliga forumet! Har varit registrerad ett tag, men som ni ser så var jag knappt inne här, och de skvallrar min inläggs stats om. Men kul att vara här och förhoppningsvis kan jag bli en i gänget.

Men åter till topic. Personligen tror jag Miami Heat mot Knicks ikväll.

1.508 erbjuds hos Pinnacle. Och jag är 95 % säker att jag kommer investera $250 på detta spel.

Så era tankar och spel inför natten?

OT:

Jag kommer inte ihåg hur reglerna är här inne. Men är det tillåtet att diskutera streaming på matcherna?

Trevlig helg gott folk ! :)

O12 2010-12-17 15:38

Sweetjones55 Sweetjones55
Knicks +5 LOCKED (x2)

- Jag ryggar denna.

Lemasive 2010-12-17 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av TheDarkKnight (Inlägg 89476)
Japp. Ni kan det här vid det här laget. Tänkte att vi kunde diskutera nattens matcher, tankar,åsikter,bet's. Ja som vanligt helt enkelt:p

Måste bara passa på att berömma detta oerhört trevliga forumet! Har varit registrerad ett tag, men som ni ser så var jag knappt inne här, och de skvallrar min inläggs stats om. Men kul att vara här och förhoppningsvis kan jag bli en i gänget.

Men åter till topic. Personligen tror jag Miami Heat mot Knicks ikväll.

1.508 erbjuds hos Pinnacle. Och jag är 95 % säker att jag kommer investera $250 på detta spel.

Så era tankar och spel inför natten?

OT:

Jag kommer inte ihåg hur reglerna är här inne. Men är det tillåtet att diskutera streaming på matcherna?

Trevlig helg gott folk ! :)

http://atdhe.net/

allt du behöver prata om streaming finns där

maddmax 2010-12-17 21:52

Precis hemkommen till Sverige men har anda lyckats skrapa ihop hela sex spel infor natten. Kommer somna in snart och hoppas jag vaknar upp till lite plus.

NBA

Ogiltigt spel-ID: 206729

Ogiltigt spel-ID: 206733

Ogiltigt spel-ID: 206736

NCAAB

Ogiltigt spel-ID: 206747

Ogiltigt spel-ID: 206743

Ogiltigt spel-ID: 206745

BOL inatt!

Overkill 2010-12-17 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av O12 (Inlägg 89487)
Sweetjones55 Sweetjones55
Knicks +5 LOCKED (x2)

- Jag ryggar denna.

And I have done the same. :cheers:

Citat:

Ursprungligen postat av maddmax (Inlägg 89587)
Precis hemkommen till Sverige men har anda lyckats skrapa ihop hela sex spel infor natten. Kommer somna in snart och hoppas jag vaknar upp till lite plus.

BOL inatt!

Skönt att vara hemma igen? :)

BOL maddie! :popcorn:

fondell 2010-12-17 22:51

Ska titta på någon basketmatch inatt, sjukt sugen :) Har aldrig gett den sporten en riktig chans.

Någon som har en bra spik etc, bra rek som ni kan rekommendera till en färsking :)?

Allt blir så mycket roligare med sport med pengar inblandat..

Arch 2010-12-17 23:07

Heat @Knicks är den bästa inatt. Kommer att bli galet.

fondell 2010-12-17 23:10

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 89604)
Heat @Knicks är den bästa inatt. Kommer att bli galet.

Vad ska man betta på i den matchen? Rekommendation ?? :)

TheDarkKnight 2010-12-17 23:12

Citat:

Ursprungligen postat av fondell (Inlägg 89601)
Ska titta på någon basketmatch inatt, sjukt sugen :) Har aldrig gett den sporten en riktig chans.

Någon som har en bra spik etc, bra rek som ni kan rekommendera till en färsking :)?

Allt blir så mycket roligare med sport med pengar inblandat..

Den matchen jag rekommenderar dig att titta på ikväll är Knicks - Heat ikväll. Garanterad underhållning.

Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara på fotbollsspråk.

Tänk dig att messi går över till Real madrid. Sen blir de El Classico på Bernabeau stadion i Madrid. Sama feelin's finns på Madison Square Garden ikväll när Le bron james(tidigare i NY Knicks) återvänder till arenan men då i motståndarlaget. Som sagt, Underhållning utlovas!

Speltips:

Satsa en liten peng på att Miami Heat kommer vinna. Matchen börjar 1, inte så sent alltså så du orkar att se hela matchen, kanske varit värre om den börjat vid halv fyra. Heat är favoriter och får ses en bra spik på nattens utbud ifall du frågar mig.

Sen ett litet tips. Blanda aldrig, aldrig ihop underhållning med att tjäna pengar;)

Även ifall jag känner igen mig precis i ditt tänkande, och på ett sätt vill jag säga att det rätt för sporten blir så mycket roligare då.

Lycka till ikväll n have a good time ! :)

Overkill 2010-12-17 23:14

Citat:

Ursprungligen postat av TheDarkKnight (Inlägg 89612)
Den matchen jag rekommenderar dig att titta på ikväll är Knicks - Heat ikväll. Garanterad underhållning.

Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara på fotbollsspråk.

Tänk dig att messi går över till Real madrid. Sen blir de El Classico på Bernabeau stadion i Madrid. Sama feelin's finns på Madison Square Garden ikväll när Le bron james(tidigare i NY Knicks) återvänder till arenan men då i motståndarlaget. Som sagt, Underhållning utlovas!

Vad pratar du nu om, kära vän? LeBron's förra klubb var Cleveland Cavaliers.... :whoco5:

fuzzy_ 2010-12-17 23:19

Haha :lol:

TheDarkKnight 2010-12-17 23:20

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 89614)
Vad pratar du nu om, kära vän? LeBron's förra klubb var Cleveland Cavaliers.... :whoco5:

Åååh, fan va dum i huvudet man kan vara ibland:whoco5::whoco5::whoco5:

Jag är den största idioten på det här forumet:whoco5::whoco5:

Jag har spelat NBA Fantasy och lirat tv-spel för mycket.

Jag får vara en fegis och skylla på trötthet, vet inte vad som flög i mig...

Fail on me !!:lol::whoco5::whoco5::idiot:

Arch 2010-12-17 23:21

now now perfa...du ska ge honom chans att hinna redigera... :p

Overkill 2010-12-17 23:22

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 89618)
now now perfa...du ska ge honom chans att hinna redigera... :p

Nooooooo, editeringar är jag för quick för. :lol:

fondell 2010-12-17 23:22

Håller alla med om att heat är ett bra spel? Vad tycker du arch o perfa?