![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 | |
AWESOME
|
![]() NBA Mot 13/11
Ett spel jag la tidigare idag, ser att linan fins kvar är ATL Hawks -4
|Utah (5-3) at Atlanta (6-3)| Marvin williams troligen tillbaka, taggad enligt rotoworld. Citat:
Mehmet 'Okur reser inte med och Jeremy Williams e doubtful. Ett par trender: # Hawks are 4-0 ATS in their last 4 games as a home favorite of 0.5-4.5. # Hawks are 7-2 ATS in their last 9 games as a favorite of 0.5-4.5. # Favorite is 12-3 ATS in the last 15 meetings 3u Shoot ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]() NBA mot 13/11
Det här blir mitt första inlägg som mitt nya alias,eddieh.Tyckte det passa bra att byta användarnamn idag,eftersom jag imorse genomgick mitt så hett efterlängtade könsbyte.
![]() So far; Pacers -4,5 Shoot boys ![]() ![]() Senast redigerad av eddieh den 2010-11-12 klockan 15:12. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
AWESOME
|
![]()
Slog ihop trådarna då dem postades med 1 minut mellanrum \\Mod
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
No more Mr Hitler then Eddie
![]() Tänkte spela Magic 1H då Kleiza verkar saknas för mina Raps inatt och då blir det inte kul mot Magics frontcourt men verkar som jag var sen på det ![]() Gillar Sixers +9.5,alltid ett jobbigt lag att spela på men borde ändå inte vara mer än +7 imo. Hawks 1H -2 ser bra ut också. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Ledsen att säga det icash, men jag gillar också hawks. Sorry bro.
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
![]() Tyckte det var opassande att ha mitt gamla nick iom juderabaldret som är på R&K.(Nej det är inte Silbersky,som har hört av sig) ![]() Sweetjones rekar Magic-7,5 i HT. ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Beklagligt att hora Eddie (ja, fragan ar om det borde vara tva prickar pa det O:et). PK-maffian skordar annu ett offer. Och Holms hade ju varit forst in i ugnarna anda.
![]() Jag gillar Wizards inatt men oddset ror sig at andra hallet sa avvaktar nagra timmar till.
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
Bobcats +1 ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]() ![]() Ja, vi far val sitta pa olika sidor. Men vem vet? Innan matchstart kanske jag sitter pa Wizards +2 och vi bada kan vinna. ![]() Borjar med detta: Ogiltigt spel-ID: 156878
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
![]() Hade det varit -6 el något hade jag varit på det som en Norrman på en sälunge. Hawks -2 1H Sixers +9.5 Hemma igen i tid för att se Philly göra bort sig sen ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]() Ogiltigt spel-ID: 157019 Tror den har peakat nu, sanktes till 1.971 precis efter jag lagt spelet. Go Wiz!
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Hur kan Hawks bara gå uppåt?
-3.5@2.02 på pinnen...Tog -3 @1.935 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Rygg på sj55 igen.
Los Suns -4 1H Gillar den här själv,har sett flera av Sacs matcher och de har verkligen varit veka i början av matcherna.Räknar med att ett tre dagars utvilat Suns med Nash i spetsen,kommer ut starka för hemmapubliken. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
AWESOME
|
![]() Citat:
Sen greppar jag ej varför Sweetjones hyllas till skyarna i år, mest hits i sin tråd på sbr som skapat hype'n ?
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|