Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-31, 17:42   #76

Masho123s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1994

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite sen kanske men jag har lirat dessa idag: China+6, Litauen+12.5, Grekland-1 och Kina Ö159.5
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 18:35   #77

Ozzas avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 0

Ozza Fotboll
Stats: 8 - 12 - 0
ROI: 114.23%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Frankrike - Canada blir en målsnål historia. 60 poäng gjorda och inne i tredje quartern

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Ozza är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 19:31   #78
Gb

Gbs avatar

Sharp$: 1782

Standard

Yep, blev tightare än jag trodde det skulle bli. Att Frankrike har bra defensiv är iofs ingen nyhet, så åt det hållet har det iaf hittills inte hittills blivit särskilt poängrikt. Trodde dock inte att Canada skulle stå upp så pass bra idag. Underliret hade inte varit fel, och alltid lätt att vara efterklok när man har resultatet.

Fortfarande rätt uselt, 2-2 hittills. Puerto Rico fixade spreaden, och Gelabale i Frankrike scorade endast 8 pts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 20:08   #79

Ozzas avatar

Ozza Fotboll

Standard

Såg hela matchen mellan Kanada och Frankrike och lönnlövens spel under VM har imponerad stort på mig. Trots att laget torskat i alla tre, men man knep nästan Litauen och länge höll man på att besegra Frankrike.

Gammal 2010-08-31, 21:28   #80

Ozzas avatar

Ozza Fotboll

Standard

Va fan gör grekerna, de är helt jävla värdelösa i afton. 14 poäng bakom med sista quartern kvar.

Gammal 2010-08-31, 22:23   #81
Gb

Gbs avatar

Standard

Riktigt dåligt av grekerna, det enda som glädjer mig är att det lär svida ordentligt för dem att åka på spö av turkarna. 3-4 idag, 15-16 totalt och det börjar kännas som om detta VM inte kommer bli speciellt inkomstbringande. Känns inte kul, och när det inte är roligt ska man ta ett break. Kommer antagligen spela några fåtal lir till (då jag vet att det är svårt att hålla sig borta helt), om inte annat blir det väl ngn "stream-peng". Kommer också fortsätta spela lite spelarspecialer (vilka dock är mest påhakade spel).

Angående morgondagen har jag inte tittat speciellt mkt, men gillar Brasilien, har dock som sagt inte tittat ngt mer ingående gällande den matchen.

Gammal 2010-08-31, 23:13   #82

Ozzas avatar

Ozza Fotboll

Standard

Grekerna såg helt off ut i dag, de låg nästan aldrig i fas med turkarna och verkade tagna av stunden. Och råga på det, tre poängs skyttet var en hemsk syn för ett Grekland i normal form skulle tagit Turkarna.

Litauen däremot visar enorm kämpaglöd och Spanien visade hur farligt underskattning är. Nu loosade jag på Spaniens idioti men det gör inget, Litauen var värda pinnen.

Spelmässigt har VM blivit som du säger långt i från vinstgivande, jag spelar inte mycket annorlunda än vad du gör och lägger 0-5 de sista dagarna. Så jag kommer ge mig att betta framöver. Men lite sugen är jag på Serbien - Australien, som kan bli en underhållande match

Gammal 2010-09-01, 01:18   #83

hejzs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 330
Standard

Gb, vad tror du om USA-Iran u166.5? Finns just nu hos pinny till 1.94, tror du att linan kommer gå ner?
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 02:23   #84
Gb

Gbs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hejz Visa inlägg
Gb, vad tror du om USA-Iran u166.5? Finns just nu hos pinny till 1.94, tror du att linan kommer gå ner?
Mja, inte så säker på det, men å andra sidan har mina bedömningar inte direkt varit klockrena (milt sagt), men kan väl säga att det känns lite risky. Främst för att jag tror att USA mkt väl kommer komma upp iaf 100p i den här matchen, stannar det där kan den gå under då jag inte räknar med att Iran kommer att komma upp i ngr större siffror. Men blir inte heller förvånad om USA landar uppåt 120p imorgon. Anledningen är att det är stor klasskillnad mellan lagen, USA spelar i högt tempo, även om bänken lär få en hel del speltid så har man en bra bänk med namn som Danny Granger, Stephen Curry, Eric Gordon och Rudy Gay. Iran å sin sida har en bra spelare, Haddadi. Man drar ner mkt på tempot när man har bollen, vilket iofs är en fördel i detta fall, men man inte har så mkt mer att komma med, iranierna är dåliga med bollen och kommer inte ha en chans. Iran scorade 65 pts mot Brasilien och 54 pts mot Kroatien. Tror inte vi kommer få se mer än 60-65 pts (antagligen under det också) av Iran imorgon, och stannar USA vid en 100 pts så ligger ju totalen under, men som sagt tror jag det KAN finnas en risk på en bit över 100 pts av USA imorgon. Man hade förvisso en "low scoring" match mot Brasilien senast, man spelade en rätt dålig match, men Brasilien var också riktigt bra, Iran kan dock inte jämföras med Brasilien. Leanar själv på att USA fixar spreaden, är ju hög, började väl på en -38.5 och har väl gått upp vad jag kunde se senast. Ångrar lite att jag inte högg den vid -38.5, får se om jag lägger ngt mindre bet på det (ska ju ta ett break)

Edit: lägger ett 2u bet på USA-39.5, tror på en "blow out" mot iranierna imorgon, linan har gått upp och oddset droppar. Så trots att jag ogillar hög spread samt skulle ta ett break får det bli ett mindre bet på det.

Men som sagt har mina analyser varit alltifrån klockrena i detta VM, så kan mkt väl ha fel i denna bedömning också.

Senast redigerad av Gb den 2010-09-01 klockan 02:42.
Gammal 2010-09-01, 10:37   #85
Gb

Gbs avatar

Standard

Kroatien-22.5 får det bli också, 2u. Kroatien vann över Iran med 21p och Iran å sin sida vann över Tunisien med 13p. Tunisien är om inte det sämsta laget, i vart fall ett av de sämsta i turneringen. Kroatien förlorade senast mot Slovenien i en tight match, där Kroatien spelade en riktigt bra 1:st H. Lär inte ha varit glada över förlusten, och jag tror vi får se ett Kroatien som vinner med stora poäng över ett dåligt Tunisien.

Gammal 2010-09-01, 11:13   #86

Andy90s avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2871
Standard

Vad tror du om raka 1.80 på Litauen mot Frankrike, GB? Frankrike var ju kassa igår ..
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 11:43   #87
Gb

Gbs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av andyfabregas Visa inlägg
Vad tror du om raka 1.80 på Litauen mot Frankrike, GB? Frankrike var ju kassa igår ..
Återkommer med den matchen, inte kollat så noga ännu. Kan dock nämna en annan match. Nya Zealand vs Canada O.155.5, 1.80 unibet. Den här totalen har höjts till 160 på flertalet bolag. Nya Zealand har gått över den linan alla matcher, Canada har inte gjort det. Tror dock att vi får se uppåt 160 p idag. Vill man även pröva ett 1:st H lir finns O 78.5, 2.00 sportingbet. Samma sak här, Nya Zealand har gått över den linan alla matcher medan Canada inte har gjort det. O. 156.5 har även cappats på annat håll.

Senast redigerad av Gb den 2010-09-01 klockan 11:49.
Gammal 2010-09-01, 13:00   #88

Masho123s avatar

Sharp$: 1994

Standard

Kör dessa idag
15:00 Nya Zeeland Ö159.5 @ 6
15:00 Nya Zeeland-2 @ 10
17:30 Elfenbenskusten+25.5 @ 6
18:00 Iran+39 @ 6
20:00 Turkiet U147.5 @ 6
20:00 Litauen @ 6

Lycka till ni som spelar
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 13:02   #89
Gb

Gbs avatar

Standard

Skriver med iphonen då jävla comhem ska uppdatera nätet. Både Frankrike och Litauen har imponerat i matcherna mot Spanien, tighta matcher som båda respektive lag vann. Båda lagen spelade även tight mot Canada. Frankrike har hittills främst imponerat försvarsmässigt. Matchen är viktig för båda lagen då den med stor sannolikhet avgör vilket lag som vinner gruppen. Det kommer sannolikt bli mkt tight. Måste kolla lite mer (playerstats och övr info) innan jag kan uttala mig mer (dvs när comhem är klara). Hoppas att Litauen vinner, men grodätarna har överraskat so far, så i nuläget är det no bet för min del. Återkommer som sagt om/när jag hittar övr info.

Gammal 2010-09-01, 13:43   #90

Ozzas avatar

Ozza Fotboll

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Masho123 Visa inlägg
Kör dessa idag
15:00 Nya Zeeland Ö159.5 @ 6
15:00 Nya Zeeland-2 @ 10
17:30 Elfenbenskusten+25.5 @ 6
18:00 Iran+39 @ 6
20:00 Turkiet U147.5 @ 6
20:00 Litauen @ 6

Lycka till ni som spelar
Intressant, tar nog fan och testar lyckan på dina val

Svara

td