![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Hindra mig från att spela Orlando -4,5 inatt.. Portland är kanske det uppenbara spelet, då de trots skadorna lirat grymt starkt och är kickass hemma i Rose garden. Men Brandon roy är tydligen ute inatt med.. Orlando borde dominera under korgarna samt från trepoängslinjen. Den senaste tiden ligger man dessutom bra till mot Portland. 7-2-1 ATS och 8-2 SU .. Vince carter står visserligen på sidan han med, men räcker det för Portland? Dessutom tror jag att Vegas skulle gilla en Orlandovinst.
I övrigt, lutar bra mot Houston och över hos GS.. Indiana är antingen grymt värde eller kvällens suckerbet, either way så går jag mot Indiana med Danny Granger tillbaka i truppen ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Jag kör Orlando-4,5 Indiana 1,70 säljer om de får en hyffsad ledning
Bobcats-S Spurs Under 189,5 Tror Howard straffar Portland Under korgarna. Hoppas verkligen Roy e borta inatt! Indiana ryggar jag, Brytet, Doc Sports... Bobcats UNDER ryggar jag samma. Spurs har gått Under 10 av 15 ggr mot östlag 3 av 4 senaste möten har gått UNDER |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
CHA Bobcats+2.0 @ 1.95
IND Pacers-3.0 @ 1.90 GSW Över 216.5 @ 1.90 HOU Rockets-5.0 @ 1.90 PHX Suns+6.0 @ 1.68 PHX +3 1H @ 1.86 ORL -4.5 @ 1.90 SAC +3 @ 1.90 MIL +4.5 @ 1.90 Och en 5-poängsteaser just for fun: SA Spurs @ CHA Bobcats Under 193.5 CHA Bobcats +7.0 MIL Bucks @ GS Warriors Över 212.0 PHX Suns +10.0 LA Lakers -5.5 Kanske adderar lite mer spel senare, beroende på hur natten utvecklar sig.. Senast redigerad av Domination den 2010-01-16 klockan 01:07. Anledning: Alla spel för kvällen |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
CP3 over 11,5Assists @ 1,80 NB
Fick det bli oxå....rider vågen på honom och han har snittat 14,8Ass senaste 5 matcher! Samt 11,2APG över hela säsongen och hade 12Ass senaste i hemma vinsten mot Pistons! Pass på! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Dagens wildshot!
Suns/Hawks HT/FT @ 6,00 Bet365 1u Varför inte??? Suns har varit ruggit usla i 2Half senaste tiden och Hawks kan straffa det skoningslöst! T.o.m Pacers kan och gjorde det sist! Suns går nog starkt i 1Half och frågan är hur mkt och vad de lyckats arbeta med vad gäller inställningen och vad som fått dem att tappa 25-30p ledningar till SU förluster på löpande band lately. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Ja och Suns/Pacers satt som ett smäck till 7,00 senast och Hawks är stabila hemma samt Suns riktigt tuffa i 1Half!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Drog till med Suns 1H på +3, har redan suns +6 för hela matchen, och låter som fint med 1H på Suns med faktiskt
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
![]() Citat:
![]() ![]() 6-3, plus teasern. Känns skönt nu såhär på morgonen att rätt spel satt också ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Bra skit!! Snyggt lirat Domination!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |