![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Citat:
Jag är ju på en 1.09 bokning av SAS istället. Nu är det ju match igen. Men Celts lär ju fadea. Frågan är bara när... |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
![]() Fimpade risk och har lite grönt på Spurs med på 1.48 och 1.49 men borde väl kanske gröna ut helt, då jag inte tror på Boston som sagt |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Sagt och gjort, grönar ut på 1.31 och tar en 900lapp, räddar inte dagen på långa vägar dock, då jag är 4-5k röd sen Europabasketen
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Ja, det är väl ingen av oss som egentligen tror att Celts kan ta hem det här. Ska vi säga... -7.5 på SAS?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
Stängde också ned denna. Nu ska man bara ta sig till det riktiga jobbet och tjäna ihop till hyran... ![]() Har du bra koll på Eurobasketen? Jag har testat nån gång men känner mig enormt lost där. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
![]() Däremot brukar jag kunna känna igen ett bra odds när jag ser det (iallafall ibland) ![]() Tror det är Euroleauge ikväll, kolla in det, brukar kunna vara rätt så bra grejer. Annars är det ju hur många ligor som helst där det är typ 0kr i oms.... |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
![]() Tacka vet jag NBA. De matcherna ligger ju mycket bättre till tidsmässigt ![]() Men absolut så ska jag kolla upp det vid tillfälle. Har ju faktiskt kollat nån av matcherna på Viaplay. De är lite biased mot Barcelonas matcher...även inom basket... |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|