![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Men om du tror att blir en jämt match, varför inte spela Chicago till 9 gånger pengarna. Värdet borde ju ligga där. Eller?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Okej, bettar sällan så vi tänker nog lite annorlunda du och jag.
Men ur ett tradingperpektiv skulle jag boka cleveland om jag trodde på en jämn match. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6833Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Vi baserar ju våra bets på helt andra premisser så jag klandrar dig inte om du skulle boka Cleveland, jag har dom att vinna den här matchen med 7p och därav bokar jag Bulls +10.5.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Citat:
Bulls kan hänga med bra ett tag och tom ha ledningen i 2ndHalf men i slutändan så vinner Cavs mot dem hemma 9 gånger av 10 därav oddset på Cavs ML. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Det är det som är det roliga med basket. Det svänger mycket, marknaden får panik och överoddsen svämmar över.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Måste lära mig reglerna först, inte helt hemma där. :P
Ja, tennis är underbart när man är på rätt sida. Har bokat några trevliga 1.01 genom åren. Basket svänger det friskt också. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Derrick Rose Över 22.5
@ 1.75 5u |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Nötigt att somna och missa all action
![]() Denver Nuggets (-7) for 2nd Half @ 2.00 2u
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Stats: 5-0 +23.45u
Spoiler:
Äntligen |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Riktigt stiligt papak!!
![]() ![]() DWilliams verkar vara on fire nu så kan va nått att hålla ögonen på både på Assist och Points specialer i nästa möte. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|