Hann inte skriva men inför 2nd Q +17.5 bucks såg bra ut..
|
Boston Celtics (-4) @ 1.901 3u
Boston Celtics (-2) for 1st Half @ 1.876 3u Miami Heat/Boston Celtics (O 184) @ 2.03 2u |
Citat:
och +4.5 Så du har autovinst där. |
heat 5p på 9 minuter i 4q...ojoj.
efter 10 också...pfff |
Citat:
|
Detta var brutalt :cry:
Börjar hata NBA mer o mer :( |
Stats: 1-4 -15.5u
Spoiler:
Inte såhär jag hade förväntat mig att starta playoffsen. -15.5u och ett enda spel som satt. Aja, matcherna har spelats inget att göra åt... nya tag idag. |
Citat:
* fortsätter med MLB :sweatdrop: |
Mjau, lirade även Denver Nuggets (-5) som jag sa att jag hade lean på, men somnade innan jag hann posta den här. Skriver med den ändå för att det blir lättare när jag för/går igenom statistiken. Tråkig start på playoff, men matcherna var väldigt konstiga och svåra att förutse. Kolla på heat/cetics t.ex 57p i första Q, 28p i andra. Nya tag ikväll.
Spoiler:
Egen: 3-4 -2.792u Postade: 2-4 -5.519u |
Citat:
|
Cavs gjorde sitt, trots att de slutade spela lite i 2:a. Linan kommer att vara den samma för match #2, men nu undrar jag om alla frustrationer och alla "jag ska visa honom" mellan LBJ och Noah har blivit släppta och Cavs vet att de inte förlorar serien och tar det lugnare. De är trots allt 8-14 ATS som +10 hemmafav i år.
|
Yep, som jag sa. Är bara för mitt eget statistik förande. Har ju till och med skrivit att jag lagt till den så ser inget problem i det, men förstår vad du menar.
|
Citat:
|
Tungt:cry: Lyckades få med de förlorande spelen 0-3 på NBA. Sen baseballen jag hade gick åt skogen också, pissdag. Nu vänder vi detta ajajaj:hurt:
|
Det är väl klart. Jag har inget spreadsheet atm så alla mina NBA spel ligger här inne och jag vill föa statistik på dem. Det handlar inte om att folk skulle tagit del av det, det handlar om vad jag har spelat på och att den ska vara med i min statistik. Folk förstår nog detta om dem kan läsa, eftersom jag skrivit det. Men för din skull kan jag sammanställa dagens statistik utan den matchen. Att skilja på dem är precis vad jag gjort genom att skriva ut hur det ligger till.....
|