![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#76 |
![]()
Okej, här kommer stats för NBA regular season. Alla spel har postats här på Sharps.se så dom finns dokumenterade om någon skulle tvivla på mitt record.
Spoiler:
Gårdagens spel var dom sista för mig i regular season, jag kommer börja posta NBA tips igen när playoffs börjar (17 April) innan dess kommer jag ta en paus från NBA men om jag hittar något spel från den europeiska basketen kommer det postas. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#77 | |
![]() Citat:
Och jag vet inte vad du har hittat på stockholmsbörsen, men jag ser ingen Papak's Basketfond AB någonstans... |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 | |
![]() Citat:
![]() försökte bara göra en liknelse men den kanske var dålig. papak e bra alla har dåliga dagar |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#79 |
![]()
Inget behov av att någon försvarar mig så inga påhopp på killarna och tack till RobinD, patrikLA och Knaffel för att ni påpekar att jag inte tvingar någon att rygga och allt sker på egen risk och ska spelas procentuellt korrekt gentemot sin egna rulle. Tillämpar man korrekt moneymanagement ska gårdagen inte vara en så big deal. Jag bad om ursäkt för att jag inte är van vid att tappa så mycket på en natt. Om inte mina spel duger för någon så finns det en ignore knapp ni kan använda
![]() Sen vill jag fråga om du har gått minus när du följt mina spel? Med mina NBA/MLB/Eurobasket tips så är jag uppe och nosar på 200u ren vinst trots den brutala gårdagen. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#80 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#81 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1736hetsarn NFL Stats: 238 - 208 - 14 ROI: 110.76% Vinstprocent: 53.36% |
![]()
Om jag minns rätt så representerar 200u plus en dubbling av din rulle? Grymt bra jobbat i så fall.
![]() ![]() |
![]() |
#82 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#83 | |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
Resten av ditt larv bemöter jag inte ens. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#84 |
![]()
har bara en stark strävan att spela ihop till en apple iphone 3gs eller nexus one eller HTC desire
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#85 |
![]()
Moretimer, iPhone 3GS
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#86 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#87 |
stolt same som älskar hojt
Sharp$: 1430Mina rekar Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]()
Du har gjort ett grymt jobb papak. tack för alla spel...minus går man ibland
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#88 | |
![]() Citat:
Papak gör ett bra jobb och det finns inte någon över huvud taget som går plus varje natt, var glad för att du inte betalat 5000$ för att få hans tips och sedan backat...
![]() ![]() |
![]() |
#89 |
AWESOME
|
![]()
Och nu droppar vi denna diskussion! Next game!
![]() ![]() |
![]() |
|