![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 |
![]()
Tnx papak för överliret Pacers-Rockets, satt med fin marginal
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
![]()
Hur räknar man ut enklast +- statistiken för själva spelen? Ni brukar skriva ut units. Lite bökigt att ta antal units ggr oddset och sen dra av. Exempelvis papak's lir, 5u * 1.93 = 9.65 och sen -5 för att få fram vinsten till 4.65u. Hur gör ni? Är inte så haj på detta räknesätt.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 | |
LL Cool J is hard as hell.
|
![]() Citat:
5 * 0.93 = 4.65 Funkar i alla lägen. ![]()
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
Jävla Knicks och Clippers som förstör en perfekt dag annars..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
stolt same som älskar hojt
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430Mina rekar Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Muy bien Papak!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143Heja bror! Stats: 47 - 49 - 2 ROI: 106.87% Vinstprocent: 48.96% |
![]()
Tack för dina magiska tips
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
Så där ja, missade på cavs och nets. Inte mycket att säga, cavs ml med över 2 i odds tycker jag nästan alltid det finns värde i, hade inte tid att följa linan så missade att det var rlm där. Nets-wizz, två sämsta lagen i nba, nets hade sett bättre ut än wizz så försökte rida på det. De andra satt utan några större problem. Bra papak som forsätter vara het
![]() Spoiler:
6-2 +13.802u ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
Stats: 6-1 +20.525u
Spoiler:
4-1 egentligen (la ju bara till mer units på dom andra 2) men eftersom det är skillnad på odds/linor så räknar jag det som 6-1 för enkelhets skull. Fin natt där lite mer än 20u läggs till i kassan, Boston Celtics hade kontrollen hela matchen men Cleveland kom igång i slutet och gjorde det mer spännande än vad det behövts. San Antonio var riktigt grymma och vann samt täckte linan utan problem, höll Lakers på 81p på deras hemmaplan! Överspelet inga problem med.. Underspelet enda förlusten och sånt får man ta. Fin natt i baseball med och söndagens enda eurobasket spel gick in, vilket gör att det blev en grym söndag med mer än 30u plus.. Synd att det inte finns någon basket ikväll pga collegefinalen. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]()
Jag är djupt imponerad.
![]()
![]() ![]() |
![]() |
|