![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#76 | ||
![]() Citat:
Citat:
Washington var skönt och var stolpe in, som du säger tempo som fan men dom här lagen är för dåliga för sånt tempo imo så det jämnade ut sig i slutet. Spurs matchen var ju jämn ett tag men sen kom en viss Ginobili och lekte sönder med alla. Ang. dina spelarspecialer så borde dom suttit. Jag menar Blatche kom ut riktigt bra i 1st quartern för att sen dö och Lebron James first half var urusel. Snyggt på dubbeln dock och du fick ju Hornets matchen som jag förlorade på... Inte för att vara en dryg jävel fuzzy_ men varför uppdaterar du inte +/- units efter varje natt? |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#77 |
![]()
Stats: 8-4 +15.0275u
Spoiler:
Inte +20u som när jag gjorde min snabba överslagsräkning utan bara +15.0275 men jag hoppas det duger? =) Var som sagt riktigt nära på 3 av spelen men det är betting ibland har man marginalerna med sig och ibland inte, jämnar väl ut sig i långa loppet. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 |
![]()
Precis börjat skriva ut alla spelen här, men eftersom jag inte tänkt på att skriva oddsen så har det inte varit så relevant, men nu ha jag greppat grejen så kommer fortsättningsvis skriva ut allt, du behöver inte vara orolig
![]() Bra jobbat inatt ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#79 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#80 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#82 |
![]()
men detta var tamme fan helt sanslöst efter en stor svacka så vaknar jag upp och ser att nästa allt sitter
![]() dom 3 förlusterna är 1 unit spel dessutom ![]() sen gick ju inte nhl så dåligt heller direkt.. stort tack till er, många av era picks sjunker på bet365 men man hinner hitta fina saker på expekt och nordicbet som är seg att ändra ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#83 |
![]()
Jepps instämmer i kören snyggt som fasen Fuzzy, icash har fått riktiga konkurrenter i basketsektionen
![]()
![]() ![]() |
![]() |
|