![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 | |
![]() Citat:
![]() Själv hade jag gärna sett ett par p till på Bilbao...men, men. Labben gick ju in och satte 3u på G.C också, vilken bör gå in om inte G.C tar siesta i 4:e qt... Kul att du fick in underliret iaf ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
![]()
Mm, skönt med marginaler när det är åt det hållet... synd på ditt hcpspel, där var marginalen emot istället :/
GC vann med 15p så grattis =)
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]()
ryggar dej gb studsar tillbaka idag har jag en kännsla av
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
Hoppas kan man ju alltid, men håll i sådana fall nere insatserna...
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
![]()
6-2 idag (med Gran Canaria) +14u snabbuträkningsmetoden. Återkommer med stats för dagen och helgen (lör-sön).
Senast redigerad av Gb den 2010-03-28 klockan 21:39. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
Stats för dagen:
Antal spel: 8 Vinster: 6 Förluster: 2 Push: 0 Vunnet: +17.47u Förlorat: -5u Netto: +12.47u Senast redigerad av Gb den 2010-03-28 klockan 22:07. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Hur säkert som helst. Plus i längden no doubt
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]()
Tror jag faktiskt glömde att lägga till Gran Canaria +3u. Var ju iofs inte ngn rek från början, utan en lean som jag förvarnade om att jag skulle lira utan att hinna lägga in. Måste kolla... Tnx iaf
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
Jag hade inte rekat den själv tyvärr men skrev lite andrahandsinfo
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#60 |
![]()
Så, nu är det rättat med Gran Canaria liret:
Stats för dagen: Dagens antal spel: 8 Vinster: 6 Förluster: 2 Push: 0 Vunnet: +17.47u Förlorat: -5u Netto: +12.47u Stats för lör 27/3- sön 28/3: Antal spel: 21 Vinster: 12 Förluster: 9 Push: 0 Vunnet: +33.86 u Förlorat: -26u Netto: +7.86u |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|