![]() |
NBA 19/11
Blev nyligen bekräftat att D. Williams, Lopez och Kirilenko missar för Nets. Pierce är GTD.
Därav spelen: Ogiltigt spel-ID: 1820878 Ogiltigt spel-ID: 1820824 Oddset har sjunkit och fortsätter att sjunka i detta nu... Även varit inne på att spela Grizzlies +8.5, får ser hur det blir med det senare på kvällen. |
Jag kan inte NBA jag så tänkte höra i tråden om detta spel:
Maxspelar Bulls Ö95,5 @1,92, 10 units. Alldeles för låg lina. Ger spelet ca 60-65 % chans. Från en annan person i en annan tråd |
Citat:
|
Citat:
Blir avslag för mig nu |
Blir rygg Nasdor på Portland.
Ser du har fin form just nu med och 175 inte ofta du satsar. Så denna spelas verkligen! |
Nuggets +9, över 213
Lawson spelar mycket bra offensivt just nu, och defensivt ska han inte kunna stoppa Westbrook. Durant får sitt. Nuggets med uptempo spel och en mycket bra bänk bör kunna hänga med. Levande stor dog gillas för överspelet. Thabo är sjuk, även om han spelar blir det nog svårt och han är en bra försvarare Annars ser det ut som inga nya skador |
Wilson Chandler tillbaka i starting five i Nuggets och utan minute restrictions kan tilläggas. Om Nuggets kan undvika de där stora scoring droughts de hamnar i ibland bör de kunna hänga med
|
Någon som ser Portland?
Kan dom vända till seger? Ligger under med 63-56 i HT |
Portland 5 upp nu inför sista, heja heja
|
Tack för Portland Nasdor :cheers:
Fin avslutning av Portland vann tillslut med 108-98. Kommer bli fler ryggar på dig i NBA. |
Ja tack så mycket! I brist på tid att hitta mina egna spel så stal jag detta rätt av, och det gick ju superbra!
|
Alltid skönt när det är enkelt :cheers:
|
Citat:
|