![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#91 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#92 |
![]()
Går för övrigt OT här och säger att det är fel favorit i FIBA Americas. Kanada borde vara favorit mot Argentina i mina ögon.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#93 | |
![]() Citat:
Ukraina tror jag kan täcka mot Frankrikt ifall FRA drar ifrån bänkas det mesta medans Ukraina får dra tungt, man har efter skjutit riktigt bra turneringen och spelat jämt överallt, plus att man vilade från spel igår hjälper här, tror mer på 11,5 lina-ish.... Georgien gillar jag här också, spelade en mycket bra match igår mot Slovenerna som spelar hemma och har Goran Dragic som hänförare, dem fick dock slita tungt på slutet, tror dem lösen ändå! Grekland utan Spinoulis och första riktiga testet sen dess, dock spelade man riktigt fin basket igår mot Finnarna, Boroussis var ett monster och lär vara idag med...! Italienarna måste få igång sitt skytte ifall det ska gå för dem, två riktigt bra defensiva lag, finns risk för low scoring!! ![]() Finns några trevliga lir, men väljer att håva in miljonerna på NFL som börjar idag istället, torsk som man är! |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#94 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#95 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#96 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#97 |
![]()
Ja, det förstår jag, tankarna ser väl lite sisådär ut nu i halvtid, ibland är det bra när man håller sig ifrån att när man inte är helt hundra, kan nog hitta guldkorn imon istället!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#98 |
![]()
Gah, den där trean i slutet av Q3 av Bogdanovic var hyfsat obehövlig. Var ju på gång där...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#99 |
![]()
bet365 släppar efter då?
![]() ![]() |
![]() |
#100 |
![]()
Varför stiger oddsen på Belgien? Israel är ju inte bra nu...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#101 |
![]()
Grekisk förlust och bör innebära att både Turkiet och Sverige är utslagna redan innan matchen.
Då försvann värdet i att spela + HCP på Sverige för mig. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#102 | |
![]() Citat:
Ökar inte värdet att lira Swe hcp i detta fall...? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#103 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#104 |
![]()
Turkarna stiger på Betfair. Så kan ni hitta 3.80-4.00 på Sverige så bör det vara lite värde.
![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|