Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-08, 16:53   #91

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrHansson Visa inlägg
Här kan vi ju snacka om lite Bad Beat....! :-(
Hoff. Lider med dig.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-08, 16:56   #92

Standard

Går för övrigt OT här och säger att det är fel favorit i FIBA Americas. Kanada borde vara favorit mot Argentina i mina ögon.
Gammal 2013-09-08, 17:43   #93

MrHanssons avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 973

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the24seven Visa inlägg
Sitter och funderar själv på dem.

Känslan är att Lettland kommer passa serberna illa. De kommer nog få möjlighet att ta många avslut och om de kan fortsätta skjuta lika bra (och lite lite bättre på treorna) så tycker jag de har god skrällchans. Jag kommer åtminstone utgå från det.

Har faktiskt inte sett så mkt av Frankrike men jag är imponerad av Ukraina. Hansson kanske kan ge bättre analys av denna.

Georgien tycker jag ska vinna men hade nog väntat på att få bättre pris in-play.

Slutligen Grekland - Italien...jag vet inte. Jag är ju biasad när jag tror Grekland ska ta hem skiten. Ska nog inte uttala mig här.
Lettland-Sebien kan bli jävligt tajt, Serbien slarvade som fasen mot BiH i slutet och dem sköt just bollen jävligt mycket, så det passar inte riktigt Serbien som jag förövrigt tyckte spelade ganska bra, men som sagt riktiga chokers...!

Ukraina tror jag kan täcka mot Frankrikt ifall FRA drar ifrån bänkas det mesta medans Ukraina får dra tungt, man har efter skjutit riktigt bra turneringen och spelat jämt överallt, plus att man vilade från spel igår hjälper här, tror mer på 11,5 lina-ish....

Georgien gillar jag här också, spelade en mycket bra match igår mot Slovenerna som spelar hemma och har Goran Dragic som hänförare, dem fick dock slita tungt på slutet, tror dem lösen ändå!

Grekland utan Spinoulis och första riktiga testet sen dess, dock spelade man riktigt fin basket igår mot Finnarna, Boroussis var ett monster och lär vara idag med...! Italienarna måste få igång sitt skytte ifall det ska gå för dem, två riktigt bra defensiva lag, finns risk för low scoring!!

Finns några trevliga lir, men väljer att håva in miljonerna på NFL som börjar idag istället, torsk som man är!
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-08, 18:02   #94

Standard

Citat:
Lettland-Sebien kan bli jävligt tajt, Serbien slarvade som fasen mot BiH i slutet och dem sköt just bollen jävligt mycket, så det passar inte riktigt Serbien som jag förövrigt tyckte spelade ganska bra, men som sagt riktiga chokers...!

Ukraina tror jag kan täcka mot Frankrikt ifall FRA drar ifrån bänkas det mesta medans Ukraina får dra tungt, man har efter skjutit riktigt bra turneringen och spelat jämt överallt, plus att man vilade från spel igår hjälper här, tror mer på 11,5 lina-ish....

Georgien gillar jag här också, spelade en mycket bra match igår mot Slovenerna som spelar hemma och har Goran Dragic som hänförare, dem fick dock slita tungt på slutet, tror dem lösen ändå!

Grekland utan Spinoulis och första riktiga testet sen dess, dock spelade man riktigt fin basket igår mot Finnarna, Boroussis var ett monster och lär vara idag med...! Italienarna måste få igång sitt skytte ifall det ska gå för dem, två riktigt bra defensiva lag, finns risk för low scoring!!

Finns några trevliga lir, men väljer att håva in miljonerna på NFL som börjar idag istället, torsk som man är!
Tjeckerna drar upp tempot. Hur trött är georgierna...?
Gammal 2013-09-08, 18:04   #95

MrHanssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the24seven Visa inlägg
Tjeckerna drar upp tempot. Hur trött är georgierna...?
kollar Italien-Grekerna, men man låg under med 10 när 4e Q började igår så man slet rätt hårt..!
Gammal 2013-09-08, 18:22   #96

Standard

Citat:
kollar Italien-Grekerna, men man låg under med 10 när 4e Q började igår så man slet rätt hårt..!
Ah, tack för info. Avstod att boka tjeckerna...ganska nöjd med det.
Gammal 2013-09-08, 18:30   #97

MrHanssons avatar

Standard

Ja, det förstår jag, tankarna ser väl lite sisådär ut nu i halvtid, ibland är det bra när man håller sig ifrån att när man inte är helt hundra, kan nog hitta guldkorn imon istället!
Gammal 2013-09-08, 19:14   #98

Standard

Citat:
Ja, det förstår jag, tankarna ser väl lite sisådär ut nu i halvtid, ibland är det bra när man håller sig ifrån att när man inte är helt hundra, kan nog hitta guldkorn imon istället!
Gah, den där trean i slutet av Q3 av Bogdanovic var hyfsat obehövlig. Var ju på gång där...
Gammal 2013-09-08, 19:27   #99

hardballss avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1340
Standard

bet365 släppar efter då?
Gammal 2013-09-08, 19:32   #100

Standard

Varför stiger oddsen på Belgien? Israel är ju inte bra nu...
Gammal 2013-09-08, 20:22   #101
MK

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 156
Standard

Grekisk förlust och bör innebära att både Turkiet och Sverige är utslagna redan innan matchen.

Då försvann värdet i att spela + HCP på Sverige för mig.
MK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-08, 20:34   #102

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Då försvann värdet i att spela + HCP på Sverige för mig.
Borde inte Svenskarna ha mer moral att ändå genomföra matchen i högre grad än Turkiet?
Ökar inte värdet att lira Swe hcp i detta fall...?
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-08, 20:35   #103

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Borde inte Svenskarna ha mer moral att ändå genomföra matchen i högre grad än Turkiet?
Ökar inte värdet att lira Swe hcp i detta fall...?
Svårare att säga något pre-game. Ryktas ju även att Hed och Ilyasova ska stå över...
Gammal 2013-09-08, 20:55   #104

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2251
Standard

Turkarna stiger på Betfair. Så kan ni hitta 3.80-4.00 på Sverige så bör det vara lite värde.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-08, 21:00   #105

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2499
Standard

3,75 gick man in och kan gröna ut innan matchen och se en film istället...tack tack..
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td