![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]()
funderar på Belgien-storbritanien HCP 0-8....1 odds:1,82
belgien ska vara klart bättre ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Jag har kört en dubbel med Tyskland och Montenegro.
Bara att hålla tummen. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Ska slå ett getöga på utbudet, återkommer!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Lirrar Montenegron -6,5 mot ett BiH som inte imponerat alls, man har 5 raka förluster med träningsmatcher inräknat, man sköt även bara 35,6 % från golvet senast mot Serbien vilket inte är alla bra, förmodligen ökas denna siffran en aning, MEN jag tror inte att att dem kommer få 28 FTs här vilket man hade senast! Montenegro, har en Rice i storform och NBA spelaren Vucevic som Center som inte riktigt kommit in i det ännu, men han har stor potential och snittar double-double i NBA så komma han bara upp i normal standard så for BiH det svårt in the paint.
Lirar Tyskland -2,5, jag fortsätter tror på mina Tyskar, igår la man matchen när man hade en 0-18 (!!!) run emot sig, man lyckades dock ta det till OT för att sen förlora där, detta är lite av en måste match och jag tror man tar tag i taktpinnen direkt och låter inte samma misstag hända igen! Best Of Luck! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Ah, lyckades få till en kort arbetsdag...
Montenegro håller jag med om. Tyskarna har jag dock gått emot...sitter på en bokning av dem från 1.28 (4-13). |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
var tvungen att ge dem en chans till, men dem spelar fan inte bra asså, detta var sista gången...! ett under att Bosnien lyckas hålla sig kvar här tycker jag...!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Hm. Tror ni att tyskarna kan bli heta igen? Tycker inte de har så mycket (inget) om inte skyttet fungerar.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
helt ärligt tror jag inte det, inte varit mycket positiv denna quatern, men man vet ju aldrig i basket...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Ukraina skjuter verkligen lights out! allt faller från hela banan, då är det inte lätt att vinna som tysk..
och så börjar tyskarna spela bra och Ukraina missar och Tyskarna är med igen efter legat under med 16 i mitten av andra...! Senast redigerad av MrHansson den 2013-09-06 klockan 15:00. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Oh my, såg att Ukraina stod i 1.10-ish i Q3 men var för trött för att trada så jag slog av...nu är det 1p game? Hejar på tysken för din skull Hansson..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
Oddset på att Gladyr avgör denna match med en trea i slutsekunderna?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]()
maxilmalt oflyt överallt nu....blir 0-2
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#45 |
![]()
Kanske ska förtydliga att jag tradar dessa matcher och lägger inga spel pregame. Så allt jag säger är bara ett led i hur jag förväntar mig att matchbilden (egentligen priset på lagen) kommer att vara, inte hur matchen kommer att sluta.
Både Israel och Makedonien är skadeskjutna. Israel tappar sin enda post player (Tyus) och Makedonien har McCalebb skadad (knä). McCalebb spelar säkert men kommer inte vara närheten att prestera på topp. Jag har svårt att hitta vinklar i de matcherna. Med tanke på hur Litauen spelat hittills så blir jag inte alls förvånad om vi får se ytterligare en "skräll" men att säga något pregame känns svårt. Belgien borde avfärda UK enkelt. Svårt att se hur UK:s försvar ska kunna hantera belgarnas offensiv. Finns en lina på -6.5 på Betfair som ligger runt 1.95 inkl. kommission. Känns väl ganska intressant. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|