![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
D.Howard över 21,5 pts @ 1.85 Nordicbet
Med Kobe borta är nog Howard den som det hänger på för Lakers. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Äh, fuck it, hade räknat med mer "Hack-a-Howard"
Nu stanna han på 20 poäng, kommer ta samma lir nästa gång. Nattens räddningsplanka får bli: D.Wade över 1,5 steals @ 1.85 Betsson/Betsafe En utvilad Wade mot TO-maskinerna Ellis/Jennings ![]() Let's get it! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Kommer coach Pop verkligen behöva ta till Hack-a-Howard? Kommer ihåg att han körde Hack-a-Shaq mycket back in the days men det är skillnad på prime Superman och fake Superman
![]() Snyggt jobbat med Wade-spelet! Disclaimer: Om Bosh konstig nog fick den andra steal jag såg Wade ta i första så är det inte jag som jinxat ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Haha, Fake-Superman är sannerligen ett berättigat smeknamn - vilken vimp han är och vilka korkade fouler han tar. Sätt den kroppen på Chuck Hayes istället
![]() Nah, enligt Nba.com så fick Wade den stealen, 7 minuter tog det för det spelet att sitta. Så skulle det vara för jämnan ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Bra där
Kollar matchen (Bucks +8 1st Half av okänd anledning) och såg att Wade hade handen på den från Ilya. De gav den till Bosh först på min boxscore men de har ändrat nu,all good in the hood ![]() Edit: Thank god för den off foul på Chalmers där. Stupid Brick Jennings höll på att sabba 1 Half cover den fuckern Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3) Senast redigerad av Vlad den 2013-04-22 klockan 01:14. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
-5.5 clippers & -5.5 nets i en dubbel @ 3.65 liras 4 units!
Gick bra med hcp linerna igår så då kör vi igen :-) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Då var det dags igen!
Carlos Boozer Ö18.5 1.85 Chris Paul Ö18.5 1.719 Clippers Ö93.5 1.90 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Jag vet inte om detta är rätt tråd att skriva detta i men jag har en kompis som bor i NY som smsar med Steve Novak just nu, är det något man bör fråga eller ta reda på ?
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25034NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Heat - Bucks U99 HT 1.952
Nuggets - Warriors U104 HT 1.98 Monta Ellis Ö18.5 1.787 Lebron James U28 1.885 Jeff Green Ö17.5 1.862 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Westbrook borta för OKC, kan rockets vända det med ett odds på ca 12.5?
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Svårt att veta HUR stor påverkan Westbrick har på OKC - han har ju aldrig missat en match
![]() Men eftersom Lin är lite banged up så provar jag en liten peng på Rockets ![]() Även om OKC fixar den här serien till slut så är man nog inte längre favoriter att vinna west med RW borta. http://www.youtube.com/watch?v=tI_WtWr-CK4 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
![]()
Bulls -2,5 får bli dagens lir.
Nets i brygga och det syntes tydligt i senaste matchen att Thibodeau nu hittat formeln för att vinna den här serien. Vlad var ju tidigt inne på att Bulls skulle ta det och nu har man ett gyllene läge att göra 3-1. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|