|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-03-04, 20:52 | #16 |
Lite basket då
NCAA Basket Richmond, jag har hittat följande Service plays info JEFF HOCHMAN Jeff Hochman's GOY 10* Mortgage your House Game of the Year= Richmond -3 THIS GAME WILL BE LIKE HAVING TOMORROWS NEWSPAPER! Trust me (just what you’re looking for from a consultant … mortgage your house …sheesh) KB HOOPS 5* Richmond -3 **POD** INSIDER SPORTS REPORT 4* richmond JOHNNY GUILD Richmond -4 Vad tror ni vågar man satsa en slant på Richmond? Jeff Hochman verkar kaxig som fasen.
2010-03-04, 20:54 | #17 |
real leder med 15p i ht men lyckas att släppa in efes i tredje så matchen är jämn. hmm
|
|
2010-03-04, 21:20 | #18 | |
Citat:
Den extra hemmamatchen i slutspelet är tydligen väldigt viktig för Lakers vilket jag kan förstå. De har presterat rätt dåligt på bortaplan i allmänhet och de pressade Bryant väldigt hårt i början av säsongen för att kunna få ett försprång (när de spelade mycket på hemmaplan). Hade de inte tyckt att det var viktigt då så hade de kunnat vila honom mycket mer när han var halvskadad. |
||
2010-03-04, 21:32 | #19 |
Det beror väl på vilka du är.. är du miami så är det betydligt viktigare att ta sig till playoff. Men är du Lakers så tror jag du ser framåt mot en framtida final mot Cleveland(?) där man nog vill ha en extra match i LA.
Lakers må ha problem att täcka spreads, men man kan inte heller blunda för de problem Miami har med spelet. Samtidigt har Lakers spelat bra trots att Kobe inte skjutit så bra senaste två matcherna, slagit Denver bland annat med 6 poäng. Han vill nog inte låta Wade vara den större inatt, förhoppningsvis skjuter han lite bättre och fortsätter att sätta sina FT. Jag ger de bra chans att täcka spreaden, det är upp till Wade om det ska bli något annat. |
|
2010-03-04, 21:36 | #20 |
Någon som tittar på Partizan matchen? ser att dem ligger under atm, hoppas dem vänder! Hur ser det ut, om någon nu tittar?
|
|
2010-03-04, 21:36 | #21 |
Spreads är ju alltid kluriga eftersom det inte direkt finns någon anledning för lagen att göra mer än att vinna.
|
|
2010-03-04, 21:46 | #22 |
Så sant så sant. Inte ens när Cleveland leder med 25 poäng mot Nets kan man sitta säkert^^
|
|
2010-03-04, 22:01 | #23 | |
Citat:
Mer OT...Även andra Basket matcher/ligor på Bet365 har saknat marknader för HCP spridning även över +/-5 spreads. Idag t.ex. i Euro League så saknade Caja Laboral +8,5 marknader för HCP , medans Real Madrid -2 hade marknader. Men detta skall alltså betyda att de kommer att införa det igen och att det verkar uppträda lite random? |
||
2010-03-04, 22:30 | #24 |
Var och tränade och man ser att Partizan är hur dåliga som helst, Real tappar 15p ledning och Caja ligger under med 17p......
|
|
2010-03-04, 22:32 | #25 |
Vad pysslar Partizan med? Förlorar med massor mot ett avhängt lag hemma.
Är det mycket asiater som spelar på euroleauge eller? |
|
2010-03-04, 22:37 | #26 | |
LL Cool J is hard as hell.
|
Citat:
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|
2010-03-04, 22:40 | #27 |
En usel dag indeed. Caja och Partizan kan dra åt h-e.
2010-03-04, 23:08 | #28 |
Richmond ML+Kobe Bryant over 5,5 assist@ 2,71
|
|
2010-03-04, 23:10 | #29 |
Kobe vs. Wade..
Blir nog inga assists för Kobe |
|
|