![]() |
NCAA 13/1
(-5) Seton Hall V Providen.. (+5)
(-10.5) Purdue V Penn Sta.. (+10.5) (+4.5) Fordham V Massachu.. (-4.5) (-5.5) Fairfield V Niagara (+5.5) (-2) Ohio State V Michigan (+2) (-6.5) Manhattan V Marist (+6.5) (+2) Rider V Loyola M.. (-2) (-1.5) Siena V St. Pete.. (+1.5) (-6.5) Iona V Canisius (+6.5) (+3) Evansville V Wichita .. (-3) (-19) Michigan S.. V Nebraska (+19) (-6) Miami Flor.. V Maryland (+6) (-9) Oregon V Arizona .. (+9) |
Wichita State såg lite loja ut senast mot svaga S Illinois. Låg under i halvtid men visade fin moral i andra och vann till slut med 6 p. Ska klara linan mot Evansville vilken dag i veckan. Gillar också Michigan +2. Fina resultat mot PITT, KSU och NCST i början av säsongen sedan har man glidit fram. Idag sätts Michigan på prov men jag tror inte OSU räcker till här.
Någon som har nått? |
Lirat Arizona state +9, är ett bra lag och möter ett oregon som borde va i letdownspot idag efter vinsten mot obesegrade arizona senast. Tycker linan är för hög
|
Citat:
Hoppas du kan skriva mer i våra baskettrådar. |
Citat:
Aldrig fel när man rekar rätt! Tycker mig ofta se stora favoriter i NCAAB som inte klarar av spreaden. Idag har jag spelat connecticut och baylor. Två underdogs som spelat bra hela säsongen och inte har någon blowout-loss. +7 på uconn och +10.5 på baylor tycker jag är för mkt. Vad har du spelat? |
Måste erkänna att jag kan nada om denna liga. Men läser gärna om era ideer.
Borde ju spelmässigt vara mer intressant än NBA. Lite mindre genomlyst osv |
Citat:
|