![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
Banned
|
![]() Kanonspel på svensk basket idag! Skynda innan drop!
08 Stockholm vs Solna Vikings. Fryshuset 19.00. Gratis Inträde.
Stor match idag för 08 Stockholm, inte så mkt pg av derbyts skull utan för att två av Fryshusets och 08 stora eldsjälar skall avtackas i halvtid för det dom gjort under alla dessa år. Alla ni som hängt i fryshuset vet vad Anders Carlberg och Anders Grönlund betytt. I pausen kommer en hemlig artist att uppträda, några säger Petter, andra säger Malcolm B. Kommer bli ett jävla tryck oavsett. Mkt positivt nu i 08 Stockholm. Igår signade Rudy Mbemba på för sin moderklubb 08. En grym förstärkning givetvis, även om han inte funkade i Eagles. Han har tränat med laget ett par veckor och stormtrivs. Mkt spännande och se han återförenas men Oliver llunga. Ett sammarbete som skördat stora framgångar i Landslaget. Har varit ett uppehåll i ligan på drygt tio dagar, innan dess visade 08 toppform och slog LF Basket. Vilan har ju gett Mbemba tid att träna in sig med laget. I förra matchen mellan lagen vann Solna en jämn match , men då saknades flera tongivande spelare för 08. Inga direkta avbräck i något av lagen såvitt jag fått fram. Mkt viktigt tror jag inställningen kommer vara i denna match, Mbemba med många fler är mer eller mindre uppväxta i fryshuset, och vad denna duo betydd för dom kan inte förmedlas med ord. Mbemba pratar om att han känner för Carlberg som en pappa. Då jag själv inte är någon basketexpert pratade jag med en kompis som spelar med Eagles. På frågan om vad han trodde om matchen svarade han att 08 är ett mkt starkare lag, redan innan Mbemba signade. Tror dom kan bli en obehaglig överraskning i slutspelet och håller dom som 10 bollar bättre med givna förutsättningar. Vad erbjuds vi för odds då? Eftersom jag väntat på oddsen var jag snabb och tog 1.65 på Unibet med stor insats. Finns nu 1.62 raka på Bet365 och -2.5 1.85. Jag värderar 08 till Rak 1.35 och tycker givetvis det finns bra värde i dessa odds. Tror oddsen kommer droppa rejält så skynda fynda. Mvh K. Senast redigerad av kriga den 2012-12-11 klockan 15:23. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
E inte mycket för att skriva ... https://www.sharps.se/forums/basket/1...ket-11-12-dec/
Men tror starkt på denna bra skrivet Senast redigerad av abber den 2012-12-11 klockan 15:53. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Oddset sticker iväg på 08. Någon info på varför?
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
08 -3,5 stack från 2.08 till 2.27. Har dock sjunkit igen nu till 2.12 men fortfarande en höjning.
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
Pinnacle som har det |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
Banned
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Pinnen har 1.943 med -2.5 och 1.714 money line. Så alla verkar inte vara lika inne på spelets förträfflighet och själv har jag ingen som helst aning.
![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948Sponsorpodden på Sharps Stats: 3 - 8 - 1 ROI: 162.92% Vinstprocent: 27.27% |
![]()
Drar till med 08 till 4.25.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Banned
|
![]()
65-78 4kvar.