![]() |
12/1 Dagens Basket Snack
50/50 dag igår, dock så drogs min personliga slut total till runt ca -7u på hela måndagen.
Nåväl, vad är en resa till thailand då man har råd med månen? :drunk: Ska pilla med forumet idag så får se vad jag hinner med ikv. men skjut på i vanlig ordning gubbar =) Personligen gillar jag magic och lakers halvtider :) |
Har kollat upp lite smått:
Houston +3 Hou-Cha u 191 Lakers om jag får till bättre lina än -6 Vad sägs? Någonting som talar emot detta innan jag bokar dem? |
Citat:
|
W.Bynum och Prince fortfarande borta samt att Pistons är ett av ligans sämsta on the road teams, största loosing streak på 30 år nu. Tror inte att dom pallar Wizards ikväll.
Gillar fortfarande Magic starkt first half:KO: |
Är med inne på wiz, pistons ser ut o gett upp helt. Riktigt värdelöst senaste matcherna och publiken lär tröttna och självförtroendet med det.
|
-5.5
1.89 Till Wizards spelvärt? |
ORL Magic borde väl ta SAC Kings ikväll...:yes:
Kommer nog köra ML på Magic. :innocent: |
Citat:
|
Citat:
|
:offtopic:
Låt oss hålla oss till disskutioner om ämnet gubbar, massa OT raderat :hattenav: |
Citat:
Får väl skippa det då, upp till dig nu att fixa några trevliga spel ;) |
Är det någon av er som brukar väga in domarstatsen när ni cappar matcher? Hur viktigt tycker ni isåfall att det är?
|
Funderar lite på Zach Randolph over 32. Points + Rebounds till 1,85 på Betsson
Ingen av de 3 gångerna han mötte clippers i oktober gick den över 32. men då snittade han bara 17,3 PPG å 9,6 RBG. Nu i januari ligger han på 21,8 PPG och 11,8 RPG. I slutet går han ofta över 32 totalt om han får 2 dagars vila eller mer. |
Citat:
|
Gillar Magic HT starkt också. Spela den precis 5u -1.5 precis.
Wizards gillar jag även HT spelet där liras 3u -2.5 HT samt 3u -5 FT :thumbup: |