Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 7/11 (https://www.sharps.se/forums/basket/13822-nba-7-11-a/)

Masho123 2012-11-07 23:18

Kul att NBA är igång! som man har längtat! :D

Inatt ser jag störst värde i Bobcats, tycker Suns har spelat uselt och det är deras 4e match på 5 dagar så dom är utslitna nu, Bobcats är inget bra lag men dom har vilat upp sig och borde vara favoriter hemma. Så över 2.20x pengarna är mycket bra enligt mig.

Lazlo 2012-11-07 23:43

Stort för svenske Jeffery Taylor att få göra NBA debut från start för Bobcats i kvällens match mot Suns! BOL Taylor, visa det svenska stålet och kör över dem! :yes:

dny 2012-11-08 00:11

hehe en liten kul anekdot för er basketbettare, sålde en finare tröja på ebay och köparen var ingen mindre än kristin rivers.. alltså Doc Rivers (coach Boston Celtics) fru. Visste dock inte detta innan men var tvungen att kolla upp vem köparen var eftersom dom bodde på en rätt flott adress, rätt kul tyckte jag

lycka till med spelen ikväll

highwon 2012-11-08 00:42

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 212649)
Stort för svenske Jeffery Taylor att få göra NBA debut från start för Bobcats i kvällens match mot Suns! BOL Taylor, visa det svenska stålet och kör över dem! :yes:

Jeffrey......Taylor......svensk? Den gubben går jag inte på, möjligtvis om du hade döpt din fantasisvensk Gottfrid Skräddare

Masho123 2012-11-08 00:50

Jeff imponerade inte i första quartern, får se om han får mer speltid.

rico 2012-11-08 00:51

Citat:

Ursprungligen postat av maddmax (Inlägg 212544)
Spelade Hornets ML tidigt, har stigit 4 punkter nu men tror fortfarande det blir huvudspelet infor natten.

Gillade också NO mot 76ers men det verkar som Rivers är OUT. Davis var redan OUT mot bulls i lördags

Lazlo 2012-11-08 00:59

Citat:

Ursprungligen postat av dny (Inlägg 212651)
hehe en liten kul anekdot för er basketbettare, sålde en finare tröja på ebay och köparen var ingen mindre än kristin rivers.. alltså Doc Rivers (coach Boston Celtics) fru. Visste dock inte detta innan men var tvungen att kolla upp vem köparen var eftersom dom bodde på en rätt flott adress, rätt kul tyckte jag

lycka till med spelen ikväll

Då blir man ju intresserad av vad det kunde vara för tröja som va så intressant för henne!? Låt höra :)

Citat:

Ursprungligen postat av highwon (Inlägg 212654)
Jeffrey......Taylor......svensk? Den gubben går jag inte på, möjligtvis om du hade döpt din fantasisvensk Gottfrid Skräddare

Svensk, ja! Tro det eller ej, Ibrahimovic klingar inte så svenskt heller men likväl är han Sveriges bästa fotbollspelare genom tiderna.

Citat:

Ursprungligen postat av Masho123 (Inlägg 212655)
Jeff imponerade inte i första quartern, får se om han får mer speltid.

Nej inte alls, dock så gjorde han ju inte mycket och det va rätt konstigt att han fick starta då det fanns andra som borde gått före och det blir nog inte så många mer minuter för honom.

dny 2012-11-08 01:09

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 212657)
Då blir man ju intresserad av vad det kunde vara för tröja som va så intressant för henne!? Låt höra :)

Var en Givenchy Rottweiler tröja, antagligen inte till henne då den var XL så antar att det kanske var till nån av sönerna eller rentav till mannen hehe :)

rico 2012-11-08 03:28

Citat:

Ursprungligen postat av rico (Inlägg 212656)
Gillade också NO mot 76ers men det verkar som Rivers är OUT. Davis var redan OUT mot bulls i lördags

NO Hornets 62 points.

-3 units. Utan tvekan årets sämsta idiotspel :whoco5: