|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-10-31, 22:54 | #16 |
Snabb fråga, vart kollar ni för att se senaste updates ang. skador?
|
|
2012-10-31, 23:03 | #17 |
Hoppas du har rätt om Toronto inatt Lazlo även om jag som Raptors-Fan inte delar din entusiasm över Landry Fields. Kräktes nästan lite i munnen faktiskt när jag såg att vi gav 20M$ för 3 år med en scrub som Fields. Är det någon gång det är läge att spela på Raptors så är det väl dock ändå som små hemmadogs med public på motståndarna så hoppet lever
Apropå små hemmadogs så får Lakers stryk idag med. Blazers rookie PG Lillard har potentialen att bli en stjärna i NBA imo och ska kunna torcha gamle Nash som är vilsen i nya systemet än så länge så som Collison gjorde igår. Lakers front är stark men JJ Hickson är underskattad och Meyers Leonard är en välväxt pojke som om han inte kan få stopp på Howard iaf kan foula honom (Howard 4-13 FT igår)+ att de har Freeland som är en Euro-Baller med extremt mycket hustle Tror det kan ta lite mer tid för Lakers att få ihop det och har kört ett litet spel på Blazers ML 2.25. Annars lite på samma spår som ni varit inne på här med över i Dallas och ev Suns (Bogut kanske spelar för GSW idag,avvaktar det) BOL till alla NBAFans! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3) |
|
2012-10-31, 23:05 | #18 | ||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6794Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
Citat:
Denna är huvudsidan för mig, sen är det rotoinfo, olika twitters av sportsjournalister nära lagen, lokala tidningar... http://sportsdirect.usatoday.com/bas.../injuries.html Citat:
2012-10-31, 23:37 | #19 | |||||||||||||||||||||
Administrator
Sharp$: 25027NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Nu när Gallinari är out så känns det som att Nuggets blir rätt försvagade och jag går istället med en mindre insats på underspelet då det känns som båda lagen är försvagade i dagsläget och det kan drabba offense, ser inte allt för många killar med +20 kapacitet i lagen och det lär krävas några såna om det ska gå över 200. La även till Pistons ATS och så under i Suns-Warriors som jag talade om i analysen. Alla dock med mindre spel... Skippar Lakers matchen helt, blir inte klok på den matchen och håller en tumme för Portland!
Det får bli allt! BOL Senast redigerad av Lazlo den 2012-10-31 klockan 23:39. |
|||||||||||||||||||||
2012-11-01, 01:53 | #20 |
har 76ers-4.5 @3.00
ser bra ut än så länge, 65-52 till philly och 4Q ska snart börja! också Under i en trippel! har fler spel. fast kanske lite sent och posta dem nu dock... varit busy idag, så därför denna sena post! kan screenshotta alla spel om det är någon som tror man trollar! för övrigt i matchen: galet många turnovers och shotmisses i denna matchen Säger bara Hawes Hawes Hawes för 76ers!!!! vilka blocks den killen gör! Holiday älskar jag lika mycket nu som innan, dribblemaster nr1! Senast redigerad av Fozho den 2012-11-01 klockan 02:37. |
|
2012-11-01, 02:19 | #21 |
dubbelpost.
Senast redigerad av Fozho den 2012-11-01 klockan 02:37. |
|
2012-11-01, 02:28 | #22 |
O/U i första parlay: Över 180.5 MEM Grizzlies @ LA Clippers (Totalt) Över 185.5 LA Lakers @ POR TBlazers (Totalt) i andra: Över 180.5 MEM Grizzlies @ LA Clippers (Totalt) Under 203.5 DEN Nuggets @ PHI 76ers (Totalt) som sagt, sorry för sena posten. varit upptagen med annat idag. Senast redigerad av Fozho den 2012-11-01 klockan 02:39. |
|
2012-11-01, 04:45 | #23 |
Dålig karma på Dallas Fozho
Du skulle ha lyssnat på Arch (Ska man oftast göra) som förtjänar lite devalverade sharp$ för överspelet Blazers gör allting rätt men Howard sätter sina freethrows... Blir fan tufft om han ska skjuta 80% från linjen hela matchen |
|
2012-11-01, 05:32 | #24 |
Frågan är ska man gå in redan nu på Clippers ML mot Lakers Lördag natt?
Eller är det någon som hört om Nash fått någon sorts diagnos? Gått ner 0.10punkter sen 04:40 ungefär. |
|
2012-11-01, 05:40 | #25 |
HAAAAARDEN ojojoj
|
|
2012-11-01, 13:15 | #26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Administrator
Sharp$: 25027NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Spoiler:
Citat:
Raptors - Pacers Toronto spelare mycket bra i 3 quarters och Lowery leder laget men tyvärr så förlorar de 4:e quartern med 10 poäng och får bara i 17 poäng i den. Därmed förloras matchen med 2 poäng istället för vinst. 76ers - Nuggets Bestämde mig tillslut för Under så det stod klart att Galliari inte skulle spela. Kände att det inte fanns speciellt många spelare med +20 poängs kapacitet i lagen och det behövdes om det skulle gå 200+. Det hela slutade med 159 poäng och high scorer i båda lagen hade 16 poäng. Spelet satt med 39 poängs marginal trots att lagen hade höga 39 fast break points tillsammans. Pistons - Rockets Otur och inga marginaler med här. Under 200.5 torskar då det blir 201 poäng och det va Harden som va galen inatt. Lite för bra skytte och framförallt en dålig första halvlek med mycket poäng och snabba skott sabbade spelet, eller så va det bara otur i slutet. Nåja... Rockets vann rättvist iaf, när Harden levererar 37 poäng så slår de alla sämre lag, frågan hur det går när han inte gör det. Hornets - Spurs Inget spel, tankarna gick att det skulle hamna nära totalen troligen under och att Spurs kunde vinna enkelt om de ville men frågan är om de hade siktet inställt på imorgon. Hornets ledde länge och väl men Spurs tar det med 4 tillslut och täckte inte ATS, totalen hamnade straxt över linan efter mycket poäng i 4:e så det va bra att man skippade spel här. Bulls - Kings Samma här, inget spel pga svår total och svår ATS, kunde gå hur som och resultatet hamnade precis på ATS och något under totalen. Jazz - Mavericks Mavs kan rida på vågen och vinna trodde jag och la ett litet spel på dem men skippade ATS för blir de trötta så kan det rinna iväg, mycket poäng trodde vi på. Det rann iväg i andra halvlek och mycket poäng blev det +20 över linan jag spelade till. Suns - Warriors Trodde Suns skulle plocka denna och det va hårt men Warriors vinner med 2 poäng, ännu en liten torsk för min del, 3:e spelet för natten som va med 1-2 poäng. Totalen trodde jag va helt för hög och den va 30 poäng för hög. Tror det kan vara lönsamt att plocka underspel när de här lagen spelar, även mot andra motståndare då jag tror att linorna kommer vara höga ett tag till men det är inte alls säkert att det blir så mycket run and gun som det varit tidigare säsonger med dessa lag, de är under nybyggnad och kan ändra sitt spel mycket. Clippers - Grizzlies En mer high scoring bänk skulle leda till en hög score trodde jag. Clippers två bästa scorers i matchen kom från bänken i form av Crawford 29 och Bledsoe 13. Spelet sitter med 14 poäng marginal. Trail Blazers - Lakers Man blev inte klok på Lakers och efter denna matchen kan man bara stryka under på det. 222 poäng totalt, 30 poäng över linan innan match och Portland vinner med 10 som 3 pts underdog. GJ Vlad, den satt fint trots att Howard va galen från FT linjen! |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|