![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 20/2 Dagens Basketboll
Funderar på Dallas vs Miami over 184 pts. Vad lirar våra eminenta sharps kollegor?
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
jag gillar Houston hemma mot Indiana.. men undrar om de klarar spreaden?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Kan inget själv om Basket så några fina rekar hade varit fint
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Bucks-Bobcats är matchen som fångar mitt intresse. Rullen är dock kall.
1 unit Bucks-3 @ pinnacle 1.99 1 unit Bucks-Bobcats Over 188.5 @ pinnacle 1.96
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Hur kommer det sig att Miami ligger på runt 6 i odds?:O
Är de bara för att Wade inte är med? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
AWESOME
|
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
härligt med alla dessa motivationer från de som lägger sina spel
![]() Så Bucks vinner, trots att Charlotte spöa Cleveland igår? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
AWESOME
|
![]() Citat:
Om du ser på Bobcats on the road stats så ser du att dom suger lika mycket som Petter Northug i Vancouver tjugotio! Bucks hade en betydligt enklare match igår om du såg dem båda spela. Bob's lär vara redigt trött i bena efter att ha mött Cavs igår, men det räcker helt enkelt inte idag imo. Hörde att lakerboy går 25u på över i OKC/knicks, jag gillar under: OKC/NYK Under 206.5 4u
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Åfan 25 u på över?? Han verkar säker!
Jo men chatt och chatt, har inte tid att sitta framför datorn hela dagen.. Men ska försöka spana in den lite mer nu ![]() Jag gillar också Bucks hemma, de brukar klara biffen när man spelar på de! Men OKC/Knicks.. Knicks är ju svängdörrslaget nummer ett.^^ Känns som de lika gärna kan bli 240 poäng totalt som 190. :P |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
sen har ju Knicks släppt in 113-118 poäng senaste 5 matcherna.. OKC lär få göra sina poäng om inte Knicks helt plötsligt täpper till..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Jag gillar över i NYK, men inte den matchen jag lägger något större fokus vid i natt.
Washington Wizards +7.0 och under 206 är taget. Mest sannolikt ingen CB och Wiz har spelat bra samt att deras självförtroende inte kunde vara bättre. Wiz +2 1st qt Wiz u52 Wiz +7.0 Wiz u206 Det är mina spel från den matchen ![]() Kommer mest sannolikt gå in hårt på Dallas ikväll, i alla former. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
25u, vad håller han på med... tomte!
Nån som har konto på sbr får skicka en länk till spelskolan ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Klarar Dallas över 98 poäng inatt tro?? På hemmaplan borde de väl kunna fixa de mot försvagat Miami?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
![]() "The total has gone OVER in 8 of Oklahoma City's last 10 games when playing New York" "The total has gone OVER in 4 of Oklahoma City's last 5 games when playing on the road against New York" Två fräscha och hungriga lag möts och T-Mac kommer troligtvis vara på riktigt spelhumör. Det är varför JAG tror på över iaf. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|