|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-01-30, 20:41 | #16 | ||
Citat:
Spoiler:
Ö/U rör jag aldrig, utan mina ö/u är endast ryggar. Men jag kan se detroit göra runt 80 pyttsar, det värsta är att deras försvar har inte varit bra senaste tiden så det brås helt på hur bucks lirar ikväll om det går ö/u. Här har du lite statistik på ö/u. Spoiler:
Hade nog inte rört den linan faktiskt Är sugen på Wiz idag, Rose kan inte göra en likadan match som igår. Det finns inte, och ska vi vara helt ärliga så var det han och Hamilton som storspelade igår. Hamilton i försvaret, riktigt bra jobbat. Gibson var också helt okej men han gör för lite poäng. Bulls vinner, men frågan är om det blir DD. Kan se 4-5 pt försprång hela matchen, men tror att wiz kan täcka spreaden.. Får filosofera lite till! Och Lazlo erkänn, du har saknat oss det är därför du har kommit tillbaka!
Senast redigerad av fondell den 2012-01-30 klockan 22:34. |
|||
2012-01-30, 21:36 | #17 |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25027NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Nej jag är vid liv Sobo, även om jag stundtals trodde och nästan önskade annat. Sjävklart har jag saknat er och jag hade inte klarat mig en dag till utan NBA tugg. Ni kan ju vara lika giftiga som absinthen (speciellt eddie som verkar on fire idag) men jag mår alltid bättre dagen efter om jag spenderat natten med er (oavsett resultat på spelen) och inte den där jävla flaskan
För övrigt så är det inga problem alls för Rose att göra en stor match 2 dagar irad men frågan är hur mycket han bryr sig i natt, Wiz borta är baksmällan på Heat fighten. Det faktum att Bulls mer eller mindre gick på 7 spelare igår, tar det ut sin rätt idag? Bulls vann ju med 78-64 utan Rose hemma och vill han bara spela okej idag igen så lär vinstmarginalen bli minst lika stor för Wiz blir man fan inte klok på! För min del lutar det nog åt att köpa ner denna till two possesion win för Bulls, det finns risk att de inte gör mer än så inatt... |
2012-01-30, 22:15 | #18 | ||||||||||||||||||||||||||||
Administrator
Sharp$: 25027NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Börjar så här inatt, kommer nog något mer men detta gillar jag bäst:
Bucks slog Pistons hemma med 9 för ett par veckor sen och då gjorde Monroe 32 pts och 16 rbs. Det va i stort sett hans max så han kan inte vara bättre idag och då ser jag inte hur Pistons ska kunna komma närmare. Bucks slog Lakers enkelt senast trots att Cpt-Jack va avstängd och Jennings va klen. Kan Gooden täcka upp för Bogut mot Bynum+Gasol så ska han kunna göra det mot Monroe också. Jennings bör vara bättre ikväll och Cpt-Jack ska väl kunna bidra med något, om inte annat en technical foul. Pistons har inget att hämta här och i VÄRSTA fall så langar Jennings i 2 FT's med 3 skunder kvar efter att Pistons missat sin trea för lika och OT. Utah har kommit igång och i början va det klent på alla fronter. Nu har man snittat 200 pts över de senaste 10 matcherna. Big Al lär inte spela inatt men det innebär troligen bara ett snabbare spel även om laget tappar tyngd. De 2 matcherna Big Al missat har det blivit i år har det blivit 201 och 217. Portland spelar med mer fart och har ingen B2B situation att tänka på här så de lär kunna springa med Utah. Båda lagen snittar kring 190 poäng och det stannar inte under det inatt!
Big Al tveksam och jag har svårt att se Utah chansa med honom så som läget såg ut. Han är ingen spelare som spelar igenom skador, det bästa vore att vila honom till nästa match och därmed tappar Utah en hel del tyngd och den enda positionen som Utah hade edge på före matchen är nu försvagad. Favors som troligen spelar istället för Al kan få problem med Camby. Jag tycker Utah normalt är sämre än Portland vare sig med eller utan Al. Portland ska vinna här trots att de är kassa borta. Linan på Bulls stiger och -9 nu, börjar bli mer tveksam. Köpa den åt andra hållet och få +14 istället vore nog klokast så som situationen är men fan vad Wiz alltid vill fucka mig om jag köper dem till +10-20 poäng. Senast redigerad av Lazlo den 2012-01-30 klockan 22:17. |
||||||||||||||||||||||||||||
2012-01-30, 23:35 | #19 | |
Jag måste bara testa Magic till +7.5 här, linan känns bara för stor. Magic har trots allt spelat hyfsat(läs: inte lika värdelöst) de senaste två matcherna och man ska ändå kunna hålla siffrorna nere idag. Håller nere insatsen och spelar endast för att jag tycker public är över sixers här, och vem vill inte slå public
Testar även Wiz med låg insats, det är dags att gå in på nu och ta +9. Jag skiter fullständigt i vad Lazlo säger, Rose ska inte göra 30+ pt idag!
2012-01-30, 23:44 | #20 |
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Jag hakar på orlando! gick bet på dom igår och som du säger, nån gång måste det ju hända för dom!? fast din insats på dom skrämmer mig..
|
2012-01-30, 23:46 | #21 | ||
Citat:
Ändrat nu Det vänder ikväll! Spoiler:
Edit: Du försöker på dig ML också, sådant vågar inte jag mig på
Iamthelegion (+2) Senast redigerad av fondell den 2012-01-30 klockan 23:52. |
|||
2012-01-30, 23:54 | #22 |
Administrator
J.Nelson och J.Richardson missar för Orlando inatt, bara så ni vet guys! Jag har dock också en känsla av att Orlando trots det kommer kunna hänga med bra inatt, mest för att de egentligen inte borde ha en chans, typ så dom funkar ju
Jag låter Wiz vara, kommer bli fel hur man än gör där känns det som! Edit: Btw, hur menar du att de spelat mindre värdelöst de senaste 2 när det blivit torsk med 16 borta mot Hornets och 21 hemma mot Pacers!? Sämre än så kan det ju knappt bli Senast redigerad av Lazlo den 2012-01-30 klockan 23:57. |
2012-01-30, 23:58 | #23 |
Spoiler:
min betting är inte speciellt konventionell som du kanske sett vid flera tillfällen så lägg inte för mycket tanke i mitt ML-bet speciellt nu när lazlo postar om viktiga skador..Men som sagt, det måste ju släppa någon gång och varför inte hela vägen? Antingen framstår jag som ett geni imorgon eller så blir mina inlägg i dessa trådar förevigt lästa med ett hån-leénde |
2012-01-30, 23:59 | #24 | |||
Citat:
Citat:
Magic täcker idag! kanske..!
Iamthelegion (+2) Senast redigerad av fondell den 2012-01-31 klockan 00:04. |
||||
2012-01-31, 00:15 | #25 |
Håller med Lazlo om Bucks, det finns inte att dem inte täcker linan! Bucks imponerade mot Lakers, Detroit får inte ordning på sin offensiv on the road. 1-9 och snittar 81,4 poäng!
|
|
2012-01-31, 00:28 | #26 | ||
Citat:
lycka till!
2012-01-31, 00:33 | #27 |
|
2012-01-31, 00:35 | #28 | |
Lazlo har -3.5 FT+OT
2012-01-31, 00:40 | #29 | |
Citat:
De där 2 luffarna kombinerade för 12-41 FG i matcherna mot Pacers,Celts och Hornets förra veckan,J-Rich var bra i ett tidigare liv men Jameer Nelson är en sorglig spelare. Killar som Ramon Sessions och Goran Dragic som är jävligt mycket bättre än honom är back-ups i skitlag och så är han starter på ett lag som låtsas vara en contender,sad shit Free Dwight Howard and Turkeyglue! |
||
2012-01-31, 00:46 | #30 |
Indeed. Nelson såg bra ut 08-09 fram till skadan. Richardson är en chucker.
Mycket cred till Howard som gör att Orlando fortfarande är ett möjligt top4 seed i east när han har Ryan Anderson som bästa lagkamrat. Fan, tror han har sämre gäng än LeBron i cavs tom. |
|
|