Wow vilken sport, vilken natt...
Har Under 211 i Philly-Denver, 96-96 FT efter att Iggy missat 1 av 2 FT och Denver missar sista skottet, det blev galna 10 poäng sista minuten där. Okej, ingen fara det kan gå ändå, eller snarare normalt sett så ska det gå men inte idag... lagen sätter 11 av 15 skott i OT och det stannar på 212.. sweet!
Boston-Craptors har man över 170 och denna slutar på 169, 1 poäng kort.
Propen på Howard va inne vid FT men eftersom det blev övertid där också så lyckades han sätta båda sina två 2 FG försök och därmed gå över 22 och torska spelet åt mig.
Allt rullar på bra i Minny-Pistons och båda spelen ska enkelt knalla in meeeen... det blir bara 4 poäng på matchens sista 3 minuter, det va 3 poäng för lite och det stannar på 178, jag behövde ju 181.
Pacers dominerar Kings totalt i 3 quarters och leder med 14 poäng, bara lulla på lite i 4:e så är segern hemma och min Parlay med dem ML samt singeln ATS ska in. Men nej, inte här heller. Kings vinner 4:e med 26-8 och därmed matchen med 4 poäng, torsk på båda dem också...
Halleluleja vad underbart det kan vara ibland... skönt att det bara är 3 matcher imorgon inatt så inte lika mycket kan fucka sig!
Nu ska jag avsluta natten med att med största sannolikhet se Clippers tappa sin ledning också och inte täcka -4 som jag har @ 3.25!