![]() |
NBA Capper
Hallå!
Hade tänkt att köpa en säsong med en capper och rygga helt, funderar på Michael Alexander som har visat god form senaste. Dock så har jag bara följt NBA två säsonger och är en rookie. Vet naturligtvis att det inte ger en miljoner, men hade varit roligt att testa! Är det någon capper som ni rekommenderar eller vill ha spel ifrån, kan ju hända att jag postar spelen i nba-trådarna om ni är snälla :gun_bandana: Vilken nba-bookie är bra att ha i USA? Kommer man att behöva skatta sina evt vinster ifall man använder ex moneybookers? |
SweetJones tror jag det går rätt bra för, visserligen inte hållit på så länge men du kan ju kolla upp han om du vill :) Dock vet jag inte om han innefattar någon av Basket 1 eller 2 under betalspelen. Tror 5 Dimes är en rätt bra bookie?
|
Jimmy Boyd var ju vass förra säsongen :)
|
Citat:
|
Citat:
*Sen vill jag passa på att ge cred för en grym profilbild och ett otroligt jävla roligt citat/personal message. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Även när en helt okänd dude skulle reka matchen mellan Cavs och Knicks som löd typ i stil med: "LeBron kommer vara grymt taggad när han möter sina gamla lagkamrater"... :p #höjdpunkter *Sen håller jag också på OKC, så Durant är naturally en favorit :) |
Citat:
|
Citat:
Nej, nu är vi för mycket :offtopic: Vilken nba-capper tror ni går bäst över en säsong, det är naturligtvis svårt att få records. Ni kommer säkerligen att få ta del av picksen, så hjälp till att få en bra! :) edit: Sweetjones verkar också rätt hyfsad, vet någon vad det är för cappers i basketspel i betalspel? Isåfall pma, vet att kp och resten vill hålla det hemligt(ingen aning varför, det måste kvitta?) |
Dmitry Lebedev på betadvisor har börjat säsongen väldigt bra.
|
Lazlo! Bara fada honom på alla hawks-relaterade bets.
|
Citat:
Hur fan kan det vara såhär svårt att välja, blunda och tryck? |
icash jobbar fortfarande med appar, inte bara en app :)
|
iCash jobbar med appar med mera nuförtiden och har inte så mycket tid att hänga här längre men han tittat en del i chatten ibland :)
Här har du en ganska god ledtråd till vem som e basket #1 https://www.sharps.se/forums/155877-post56.html Personligen rankar jag dock Basket #2 t.om. högre än #1. |