![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | ||
![]() Citat:
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25034NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
![]()
Hey hey hey, kaxa inte upp er! Sobo, jag vann ju senast vi battlade i ett Hawks bett
![]() En ganska bra metod kan vara att spela på de props som babianen höjt oddsen på mest fram tills matchstart, trots att han är helt fel ute från start så lyckas han ändå vinna med bögröta. Hawks gjorde något spektakulärt igår med, 9 poäng på en quarter mot Indiana, hur kan man inte hata ett lag som lirar så här: ![]() Om vi ska ta något angående topic så tycker jag det är helt absurt att du söker betaltjänster när du har oss högkvalitativa killar i NBA tråden som bara matar ut högklassiga spel dag efter dag och det helt gratis. Spara dina betalspelspengar och bjud Arch på öl nästa gång vi ses, då blir alla så mycket gladare. Bara haka på oss (och fadea Vlad's parlays) så blir det guld och gröna skogar för sure! Promise ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+5) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Kan nån ge mig en ledtråd eller PMS svaret på namnet til basket 2?
![]()
![]() ![]() |
![]() |
|