Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 7/1 (https://www.sharps.se/forums/basket/10422-nba-7-1-a/)

Sobofied 2012-01-08 01:34

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 159145)
Körde en prop på Rose i sista stund, trodde att Hawks skulle se tröttare ut. Han har en del att jobba på om man säger så. :smoke:

Har denna också - verkar sannolikt att han vilar 4Q va?

Lazlo 2012-01-08 01:42

Citat:

Ursprungligen postat av Sobofied (Inlägg 159150)
Har denna också - verkar sannolikt att han vilar 4Q va?

Han är redan på flyget hem! :thumbdown:

hejmike 2012-01-08 01:48

Sobo, det har jag missat...:rolleyes:

hejmike 2012-01-08 01:58

Inte kan väl Bulls ta igen 22p på 5 minuter?

Lazlo 2012-01-08 01:58

Citat:

Ursprungligen postat av hejmike (Inlägg 159152)
Sobo, det har jag missat...:rolleyes:

Jobbigt, det innebär att alla eventuella vinstpengar från spel på Hawks ska omgående doneras till Vlad och eddies gemensamma "Hata Hawks" fond! :popcorn: Sen får man stå i skamvrån ett par timmar också :rolleyes:

hejmike 2012-01-08 02:05

Tror att Hawks spel just nu är det bästa jag sett hittills i år..

eddieh 2012-01-08 02:15

Intressant coachning av Hawks, de väljer att köra sina starters i nästan hela Q4. Med tanke på deras senaste schema verkar det ju inte så smart...

Coachen kanske hatar Hawks lika mycket som jag och Vlad. :lol:

Vlad 2012-01-08 02:33

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 159156)
Intressant coachning av Hawks, de väljer att köra sina starters i nästan hela Q4. Med tanke på deras senaste schema verkar det ju inte så smart...

Coachen kanske hatar Hawks lika mycket som jag och Vlad. :lol:

Coachen tyckte synd om mig efter alla fittningar och han vet att jag har Josh Smith i Fantasy

25pts 4st 5blk,bra där :)

Dagens hat hittils mot Kris Kardashian. Nets hade kunnat täcka om han inte fått för sig att han är asgrym på midrange-jumpers,fuckin' douchebag :gun_bandana:

hejmike 2012-01-08 02:35

Är det inte Humphries nu igen? Han och rump-Kim har väl skilt sig och allt möjligt..:p

Lazlo 2012-01-08 02:53

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 159157)
Coachen tyckte synd om mig efter alla fittningar och han vet att jag har Josh Smith i Fantasy

25pts 4st 5blk,bra där :)

Dagens hat hittils mot Kris Kardashian. Nets hade kunnat täcka om han inte fått för sig att han är asgrym på midrange-jumpers,fuckin' douchebag :gun_bandana:

Ja fantasy turen fortsätter för dig. Som om du inte fått tillräckligt av smoove redan eller? 48 pts, 18 rbs, 8 blk och 7 steals på 2 nätter... jävla bögröta! :gun_bandana:

;)

Vlad 2012-01-08 03:05

Citat:

Ursprungligen postat av hejmike (Inlägg 159158)
Är det inte Humphries nu igen? Han och rump-Kim har väl skilt sig och allt möjligt..:p

Han kommer få leva med att han gifte sig med slynan resten av sin karriär och det förtjänar han också.

Står "Kris Kardashian,NBA-player and Douchebag" på hans visitkort

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 159159)
Ja fantasy turen fortsätter för dig. Som om du inte fått tillräckligt av smoove redan eller? 48 pts, 18 rbs, 8 blk och 7 steals på 2 nätter... jävla bögröta! :gun_bandana:

;)

Jorå för Brandon Jennings monstermatch med bla 6 treys häromdagen var helt normal och Smoove som är mitt 2:a pick får inte ha ett par bra matcher efter att han sugit hela säsongen(Kolla hans ranking),come on man!

Nets missar 2 öppna layups i slutet och sumpar covern,Vlad är inte känd för sin bögröta ;)

Lazlo 2012-01-08 03:15

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 159160)

Jorå för Brandon Jennings monstermatch med bla 6 treys häromdagen var helt normal och Smoove som är mitt 2:a pick får inte ha ett par bra matcher efter att han sugit hela säsongen(Kolla hans ranking),come on man!

Nets missar 2 öppna layups i slutet och sumpar covern,Vlad är inte känd för sin bögröta ;)

Öppet mål för att total såga dig här, men skippar det då stämningen skulle bli för intensiv. :lol: Klart du ska ha lite tur! :cheers:

Come on VLAD!

Lazlo 2012-01-08 03:25

Kul match i Houston... Torsk på alla 3 spelen. Durant är 1 poäng kort om att vinna sin prop, Martin (push) är 1 poäng från att vinna sin prop och Thunder torskar spelet ats med 1 poäng.. ajajaj x3

Vlad 2012-01-08 03:27

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 159161)
Öppet mål för att total såga dig här, men skippar det då stämningen skulle bli för intensiv. :lol: Klart du ska ha lite tur! :cheers:

Come on VLAD!

Var han inte mitt 2:a pick? Kanske han inte var vem kommer ihåg sånt. Rockets täckte,OKC var en given trap Lazlooo ;)

Nejdå vi ska vara snälla mot varandra. Ser att vi är på samma sida i GSW så fixa in den om du är uppe ända till slutet så jag kan få en plusnatt oavsett vad Bucks hittar på :cheers:

fondell 2012-01-08 10:46

Sluta tragga om hawks, rose ville inte alls spela basket, Noah fick för sig att han är howard. Samtidigt som hawks gör sin bästa match för säsongen, wow vad de var i form. Märktes inte alls att de hade tunga matcher bakom sig, riktigt underhållande spel av dem(synd att man satt på bulls så man inte kunde njuta av det!)

De enda som får godkänt i bulls är Lucas och korver! (gör han starter, satan vad snabbt han skjuter, haha)

Gick som tur var +, ses inatt:)

Hawks 18-2 run var brutal, bulls har nog drömt mardrömmar!! Fy fan