Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 27/12 (https://www.sharps.se/forums/basket/10276-nba-27-12-a/)

chrillenilsson 2011-12-28 00:08

Kings-Blazers är en svår match, men kollar snabbt att två viktiga lirare spelade 40+ minuter igår.
Aldridge och Matthews, medan Wallace spelade 33 och Felton 35...

Bara Thornton och Evans i Kings spelade runt 35 för dem. Kan vara värt att ha i bakhuvudet...

nu är det NBA.tv som gäller :)

chrillenilsson 2011-12-28 00:11

Citat:

Ursprungligen postat av Lakers (Inlägg 156968)
Hahaha! Stor komik när nån försöker låta insatt och inte ens har en aning om vart spelaren lirar i för lag.

Sen kan man ju undra vad du menar när du säger att Portland är ett tunt lag som måste rotera långt ner på bänken? Det är väl precis tvärtom om man har ett tunt lag? Då har man inte några gubbar att ta av från bänken utan man får spela endast ett fåtal spelare.

Det jag menar med tunt lag är att MÅSTE rotera ner på gubbe 7-11 (Crawford och Batum är bra) och där är Portland svaga. Anledningen till att man måste rotera ner dit är det kompakta schemat.

Sen om du finner just den grejen komisk är helt okej. Huruvida jag är insatt eller inte tror jag inte du ska yttra dig om utan att veta mer...
Men lycka till med dina spel, oavsett vad du sätter

Arch 2011-12-28 00:13

Med på TWolves, Laz! Å nu är du rädd ;)

chrillenilsson 2011-12-28 00:18

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 156971)
Med på TWolves, Laz! Å nu är du rädd ;)

verkar som coach Adelman inte e på bänken idag... Ska på begravning?!
Hmm...

Lakers 2011-12-28 00:20

Jag vet inte om du är insatt eller ej men du borde kanske ha koll på vilket lag en spelare lirar i när du skriver om han.

Hur får jag upp mitt spreadsheet under mitt namn?

chrillenilsson 2011-12-28 00:22

Citat:

Ursprungligen postat av Lakers (Inlägg 156973)
Jag vet inte om du är insatt eller ej men du borde kanske ha koll på vilket lag en spelare lirar i när du skriver om han.

Hur får jag upp mitt spreadsheet under mitt namn?

Jag vet inte om du är insatt eller ej, men du borde ha koll på hur man får upp spreadsheet här med tanke på att du både kan läsa och skriva.

Arch 2011-12-28 00:23

Citat:

Ursprungligen postat av chrillenilsson (Inlägg 156972)
verkar som coach Adelman inte e på bänken idag... Ska på begravning?!
Hmm...

Vinn en för coachen? Trist måste jag säga, personligen gillar jag Adelman rätt mycket och han kommer att göra ett fint lag av de unga Wolves. Klart riskfyllt utan coachen

Arch 2011-12-28 00:24

Litar på Laz' moJo och låter det stå...bring it home, baby!

chrillenilsson 2011-12-28 00:25

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 156975)
Vinn en för coachen? Trist måste jag säga, personligen gillar jag Adelman rätt mycket och han kommer att göra ett fint lag av de unga Wolves. Klart riskfyllt utan coachen

han e bra... men han slår inte min favoocoach... Tom Selleck aka Phil Jackson the zenguru :)

chrillenilsson 2011-12-28 00:27

Läste om begravningen nu...
http://espn.go.com/nba/story/_/id/73...attend-funeral
Terry Porter styr skutan istället, så det e lugnt
Det är hans svärmor som ska ner i jorden... Så han kanske bara är glad?! ;)
vem vet..... 3 minuter till tipoff i Atlanta :)

Lazlo 2011-12-28 00:28

Skippa pajerna guys, käka upp dem istället för att kasta!

Insatt eller inte, misstag eller ej, låta kunnig eller vara kunnig... inte så jävla noga! I vilket fall som helst så lär man med tiden och det är bara bra att så många som möjligt delar med sig av sina tankar, behöver inte såga nån längs fotknölarna bara för de inte är lika kunniga som Arch. Kan väl dock hålla med om att det känns som att du är fel ute angående Portland då de känns som ett ganska solid lag sett över starters + bänk så är det nog inte många lag som har samma grundkvalitet.

Att Adelman är på begravning har varit klart sedan länge och det ska inte behöver påverka något märkvärt och det är lugnt Arch, du kan inte jinxa mig :)

Lakers 2011-12-28 00:29

Jag är ej insatt hur jag postar mitt spreadsheet. Däremot är jag rätt insatt vad gäller NBA. Jag frågade bara hur man fick upp sitt spreadsheet under sitt namn. Sen att du blev sur för jag ifrågasatte dig angående att du inte visste vart John Salmons lirar kan inte jag rå för.

Arch 2011-12-28 00:31

Det gillas, Laz ;)

Pierce spelar inte. Curry missar imorgon mot Knicks

Edit: imorgon, Knicks -2.5 just nu...lär gå upp några pts under dagen

chrillenilsson 2011-12-28 00:33

Citat:

Ursprungligen postat av Lakers (Inlägg 156980)
Jag är ej insatt hur jag postar mitt spreadsheet. Däremot är jag rätt insatt vad gäller NBA. Jag frågade bara hur man fick upp sitt spreadsheet under sitt namn. Sen att du blev sur för jag ifrågasatte dig angående att du inte visste vart John Salmons lirar kan inte jag rå för.

Det var inte ifrågasättandet... Resten får du lösa själv....

Läs under FAQ så hittar du hur man gör.... under kontrollpanelen... längst ner...

Lazlo 2011-12-28 00:37

Ja, man kanske skulle plocka Knicks -2.5 nu... lär ju hamna på minst 5 när public spelat sönder Melo+Studde mot Gsw utan Curry!?

Edit: såg att du editat och är inne på samma som jag sa så.. :)