![]() |
MLB 27/6
http://cdn.bleacherreport.net/images...jpg?1282070329
Inte det hetaste oddset på Tigrarna och Scherzer (9-3, 4.61), Pinny bjuder upp på 1.625 så lägger en liten slant på det till att börja med för dagen. Borde bli en enkel match för Scherzer med sitt tidigare 2-0 facit mot Toronto som har Stewart på kullen som bara har en start tidigare i säsongen (0-1, 5.91) Shoot :cheers: |
Ser ingen anledning till att inte spela Tigers RL -1.5 @ 2.26 så lägger till dem plus Twins ML @ 1.87.
Blir allt för dagen, vägrar totalerna :cheers: |
Varför så fruktansvärt hög lina mellan Cubs och Rockies?
|
ryggar dig iCash!
|
Citat:
Det är inte vettigt med en sån lina att jag nästan lockas att gå över ;) |
Tror Chacin är den av honom och Garza som kommer lyckas bäst med att hålla ner siffrorna på ett Wrigley där det blåser (om inte så speciellt mycket) utåt just nu.
Ogiltigt spel-ID: 427222 Ogiltigt spel-ID: 427224 |
Klev på över 11.5 i cubs på tips, ska inte kommentera det nu efter 1st inning, blir öken choke i 9th då :innocent:
|
IMMA TRY TO ANTI-JINX THIS SHIT FOR YOU iCASH
|
Citat:
|
Vilken är bästa sidan för att se live resultaten? Prövade också att rygga med en liten slant..
|
Citat:
Bäst vet jag inte om den är. Men man följer boll för boll så du missar ju inget. |
Jag har överspel i Tampa. Troligen det enda spelet för inatt
|
Detroit kom iaf igenom tillslut efter en massa strul i 2nd & 3rd, resten ser bajs ut just nu men slutar på + för dagen hur det än går :)
|
Citat:
|
Tack tack, och tack för reken! Fina pengar in på kontot..
|