![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
Sharpest
|
![]()
Arch, du får börja lira flat. Dedär med varierade insatser för att ett spel känns starkare håller inte.
Filtrerar man ut alla dina spel med insats 2.5-5 så har vi statsen ![]() Kolla medeloddset och träffprocenten^^ Kör vi insatserna 0-2.49 får vi ![]() Vilket är riktigt grymt. 104,27% i ROI på drygt 850 spel. Försök dra slutsatserna själv och se det som en ögonöppnare ![]() Vlad körde tidigare med varierade insatser i sin dagbok men ändrade sedan till flat, tror han insåg med att hans värderingar inte var speciellt bra. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Flat e värdelöst med! Det händer inte mycket, om man däremot ökar insatserna marginellt blir det större vinster i längden. Jag menar inte Martin Gayle utan att öka marginellt efter en förlustdag. Typ man börjar med 1 unit och om man losar bettar man 1,2, blir det loserdag ökar man till 1,6 units, så fort man når en vinst dag börjar man om med grundinsatsen.
Det säger sig självt att flat inte e smart, bookies tar 4-10% djuice men om man ökar marginellt jämnar man ut det till sin fördel.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6819Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]() Citat:
Ja, jag får väl ta och göra nåt åt det. Jag spelar dock inte högre insatser för att det "känns" starkare, utan för att mer faktorer än vanligt pekar dit, ibland för att värdet är så bra. Tydligen så funkar det inte så bra som jag tänkt mig ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
4-10% tar dom inte. Pinny/5D mfl har 97-98% återbetalning. Lirar man på amerikanska sporter så håller man sig oftast åt de bolagen. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|