Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-13, 21:50   #1

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-04-14 Chiba Lotte Marines - Rakuten Golden Eagles (NPB)

Datum: 2011-04-14
Tid: 06:00
Sport: Baseball
Land: Japan
Liga: NPB
Match: Chiba Lotte Marines - Rakuten Golden Eagles
Period: ft

Spel: Rakuten Golden Eagles ML
Insats: 1.00
Odds: 2.330
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Jag avstod fran att spela Rakuten igen imorse da jag trodde deras "fighting-spirit" skulle do ut ganska snart efter premiaren. Men de har spelat bra, betydligt battre an Lotte. Dessutom steg en del av de batters som jag inte har fullt fortroende for fram idag och lyfte laget. Darfor tror jag att de kan ha en bra chans infor morgondagen och 2.33 kanns definitivt for generost.

For Rakuten startar Koji Aoyama. Aoyama har spelat som reliever av och till under sina fem ar i NPB (och Golden Eagles) men sag forra aret sitt forsta riktiga genombrott. Pa 41 matcher och 52.1 IP blev det en ERA pa 1.72, en av ligans basta fran bullpen. Han tillat endast 2 HRs och 14 walks mot sina 63 strikeouts vilket ar makta imponerande. Nu far han alltsa chansen att komma upp som starter (vilket han har erfarenhet av) igen och jag tror att vi kan fa se en hyffsad match av Aoyama mot ett offensivt svagt Marines.

Mot honom satter Marines fram Hayden Penn. Som ni vet har utlandska pitchers inte det latt i Japan och Penn gjorde sin forsta sasong forra aret. Ett ERA pa 3.69 ar inte daligt men det blev endast 1-3 i W-L och han snittade under 6 IP per start. Pa 46 IP blev det 6 HR, 16 walks och 27 K's. Jag spelade mot Penn forra aret och kommer fortsatta gora det till han bevisar att han kontrollerar den nagot annorlunda strikezonen.

4-6 och idag 1-5 ar inga resultat som Lottes fans vill se men det finns anda nagot slags lugn pa grund av katastrofen. Pa arenan saljs fortfarande marken i stod for Tohoku regionen (dar Rakuten har sin bas) och den "aggresiva" stamningen lar inte uppsta.

Rakuten angar pa dock och jag tycker att de inte borde vara over 2.10 pa detta spel. Ruiz fixar biffen?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+10), Shell Peppe (+3)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-13, 22:39   #2

maddmaxs avatar

Standard

2011-04-14 Orix Buffaloes - Fukuoka Softbank Hawks (NPB)

Datum: 2011-04-14
Tid: 11:00
Sport: Baseball
Land: Japan
Liga: NPB
Match: Orix Buffaloes - Fukuoka Softbank Hawks
Period: ft

Spel: Fukuoka Softbank Hawks ML
Insats: 1.00
Odds: 1.847
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Hawks spelar sin tredje match mot Orix. Man forlorade imorse med 5-0 men resultatet kanns inte direkt rattvist. Ett error i 8:e inningen tillat Buffaloes gora 4 runs. I forsta matchen ledde man lange med 2-0 men det blev till slut 2-2.

Hawks vann PL forra aret och ar det battre laget av de tva. Nu startar man Hiroki Yamada som gjorde sin debut forra aret. Da lyckades han skrapa ihop 4-4 med 4.60 ERA. Mattligt imponerande mahanda men Yamada ar ung (23) och har spenderat vintern i Australien och jobbat pa off-speed pitches. Med dessa bor han kunna forbattra sina siffror ordentligt.

Mot honom staller Orix fram en dominikansk pitcher vid namn Alfredo Figaro. Figaro tillhorde, och gjorde sin debut, for Tigers i MLB men spelade varken bra dar eller i AA. Under 2010 gjorde han 8 matcher for Tigers, 14.2 IP och 11 ER (18 hits och 8 walks). Figaro kommer fa det svart i sin forsta japanska match, det brukar ta ett tag att hitta strikezone och Hawks har press pa sig att borja vinna. De har en lineup som verkligen inte passar Figaro bra med mycket rutin och jag tror det kommer synas.

1.85 ar tillrackligt for att syna trots bortaplan. Figaro far en svar dag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Qirren (+5)
Gammal 2011-04-13, 23:25   #3

Rejss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4409
Standard

Fan det är dags för lite bolag att få upp lite NPB :(

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-13, 23:29   #4

maddmaxs avatar

Standard

Tror och hoppas att 5Dimes och Centrebet kommer borja folja med snart. Vi far val se.. Ju langre sasongen gar desto storre blir marknaden. Eller sa brukar det vara iallafall.
Gammal 2011-04-14, 14:08   #5

maddmaxs avatar

Standard

1-1 for tredje dagen irad..

Har ett par leans infor imorgon, da blir det vinst!
Gammal 2011-04-15, 23:49   #6

Rejss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Tror och hoppas att 5Dimes och Centrebet kommer borja folja med snart. Vi far val se.. Ju langre sasongen gar desto storre blir marknaden. Eller sa brukar det vara iallafall.
Jo jag vet att jag inte kunde vara med i början av förra säsongen, men helt plötsligt dök det upp på en av min bookies. Minns inte vilken dock (kan inte begripa att jag inte skaffat pinny än Blir alltid för bonuskåt...)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td