![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 2010-10-17 Fukuoka Softbank Hawks - Chiba Lotte Marines (NPB)
Datum: 2010-10-17
Tid: 06:00 Sport: Baseball Land: Japan Liga: NPB Match: Fukuoka Softbank Hawks - Chiba Lotte Marines Spel: Fukuoka Softbank Hawks ML Insats: 10.00 Odds: 1.719 Bolag: PinnacleSports Motivering: Fukuoka spelar sin fjarde match mot Mariners i CS Final Stage. Som de tidigare tre har man fordel av hemmaplan och man har nu vant till 2-1 i matcher. Detta kan alltsa bli den avgorande matchen, vilket jag ocksa tror kommer handa. I de tidigare matcherna har Hawks varit betydligt storre favoriter an vad dom ar idag. Detta kan delvis bero pa att det ar en avgorande match men ocksa pa dagens starters. For Hawks startar Yang Yao-Hsun, 2-0 med 2.20 ERA. Hawks forlorade Yao-Hsuns senaste start mot just Lotte och det kan nog paverka oddset idag. Yao-Hsun spelade dock inte daligt utan det var errors som kostade laget runs. Det blev 4.2 IP, 5 hits och 0 ER. Nu har han nastan en manads vila och bor kunna skaka av sig denna oturliga match dar han egentligen borde plockat upp en vinst. Matchen innan dess var en 3-0 seger for Hawks dar Yao-Hsun korde 6 IP nastan orord. Mot honom spelar Syunsuke Watanabe, 8-8 med 4.49 ERA. Watanabe ses nog som battre just p.g.a att han redan har spelat i slutspelet. I den sista matchen mot Lions blev det 3.2 IP relief for Watanabe utan ER och med 2 H, 2 BB. Sin senaste start var mot just Hawks (15:e september) dar Watanabe fick sig en riktig kaftsmall. Det blev endast 2 IP men 4 ER. Inget av lagens offensiv ar speciellt het for narvarande men i grund och botten ar hemmalaget betydligt battre. I mina ogon borde Marines akt ut redan i forra omgangen och jag tror att det tar stopp redan nu mot Fukuoka. Over 1.70 kanns val generost for Yao-Hsun har faktiskt inte gjort nagon dalig match i den har sasongen och lar dessutom vara mer hungrig an sin motstandare. Maxspel. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Schysst med ett tidigt lir, dock lär jag inte vara vaken.
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Hade hellre haft det vid 11.00 sa man kunnat sitta och folja det. Aja, forhoppningsvis vaknar jag till vinst istallet.
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Måste rygga när du kör maxspel.
Snygg rek som alltid,bara hålla tummarna att vi alla vaknar upp till vinst. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
![]()
RYYYYYYYYYYYYYYG
![]() Vart så uppspelt att jag missade att spelstoppet var 06,00 & tur var väl kanske det. Nya tag ![]() Senast redigerad av Shell Peppe den 2010-10-17 klockan 10:23. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Gah, det ville sig inte idag, tyvarr.
Far se hur mycket mer spel det blir pa Pro Yakyu i ar, annars far det bli vinter-baseball som galler.
![]() ![]() |
![]() |
|