![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 6/10 Dagens MLB (Playoffs)
Nu är det äntligen dags för playoffs!
Som det ser ut för mig idag blir det Rangers, Yankees och Reds, men ska kolla över det några gånger till! Är inte så säker på Reds, men känns ändå som att public gillar phillies för hårt. Kan hända att jag skiter i matchen helt då mitt record inte är så fint i matcher som jag spelar phillies (1-21 ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Sitter med Texas 1st 5 ML.
Sen har jag en liten favorit-parlay med Yankees och Phillies (2.55 i odds) vilket mest ar som TV-peng. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
LL Cool J is hard as hell.
|
![]()
Texas + Yanks har jag i en dubbel.
Litar på att Lee och C.C gör ett lika bra jobb i playoffs som innan.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Många gillar Texas, så även jag. Tror de kan gå hela vägen om de klaffar för deras offensiva lirare.
Texas Rangers Finns även en del intressanta props.... CC Sabathia ö105 pitches Cliff Lee ö105 pitches Roy Halladay ö6.5 SO Roy Halladay ö105 pitches Total Bases: Jason Werth eller Jay Bruce - Jason Werth Några jag funderar på. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1303AvejIshockey Stats: 1336 - 1585 - 25 ROI: 106.97% Vinstprocent: 45.74% |
![]()
Mycket fina props, Texas ML samt Yankees ML är lagda
![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. , To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. , To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. , To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. , To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
AWESOME
|
![]()
Nån måste gå emot strömmen så spelar TB, inga runs i 1st inning & över i yankos!
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Hårt att ni går emot varandra. Jag har ryggat dig iCash i alla fall!
p.s Du har nog snyggaste avataren av alla på Sharps.. mmm |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Vad ska man säga, jag är väl inte särskilt bra på att läsa av Phillies helt enkelt...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]() Say no more. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
AWESOME
|
![]()
It's my favourite team
![]() Verkar som att alla hittade + inatt, mer eller mindre ![]()
![]() ![]() |
![]() |
|